SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

03 Jun 2016

CUEPACS AKAN BERTEMU PM BINCANG BONUS RAYA

KOSMO
2/6/2016





Azih (depan, tiga dari kiri) dan Yim Pheng (depan, empat dari kiri) bergambar bersama sebahagian penjawat awam selepas persidangan perwakilan tritahunan CUEPACS negeri di Kota Kinabalu semalam.



KOTA KINABALU – Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) akan bertemu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam masa terdekat bagi membincangkan pemberian bonus raya sebulan gaji kepada 1.6 juta penjawat awam menjelang Aidilfitri nanti.

Presidennya, Datuk Azih Muda berkata, pertemuan itu diharap dapat memberikan keputusan positif dan berharap Perdana Menteri akan membuat pertimbangan sewajarnya.

4 ulasan:

Unknown berkata...

Syabas cuepacs,teruskan usaha murni anda.golongan penjawat awam peringkat bawahan mmg tertekan dgn keadaan ekonomi sekarang terutama selepas kewujudan gst.
Kami harap cuepacs dapat sampaikan masalah kewangan kami ini kepada PM terutama di musim perayaan.
Biar pun kami terbeban dgn cukai gst ini,tapi kami tidak pernah mambantah sistem cukai ini kerana kami tahu sistem cukai inilah yang akan membantu rakyat dari sumber kewangan.

skpasirambor@blogspot.com berkata...

Cakap nak jumpa PM minta bonus sebulan gaji.jgn ckp sebulan gaji,setengah bulan gaji pun tak dapat.apa cerita..asyik setiap tahun dapat rm500 je

skpasirambor@blogspot.com berkata...

Cakap nak jumpa PM minta bonus sebulan gaji.jgn ckp sebulan gaji,setengah bulan gaji pun tak dapat.apa cerita..asyik setiap tahun dapat rm500 je

Unknown berkata...

Sabar tuan2 sekalian,bantuan khas rm 500 telah diumumkan.selain keperluan raya untuk anak dan isteri,jgn lupa servis juga kenderaan anda terutama yang pulang berjauhan di kmpung halaman.byk kenderaan rosak di jln rasa semasa musim perayaan kerana ada yang tidak sempat servis kenderaan.