SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

05 Oktober 2017

BAGET 2018 UNTUK SEMUA RAKYAT - KSN

Bernama
Tarikh kemaskini: 04/10/2017

PUTRAJAYA, 4 Okt (Bernama) -- Bajet 2018 yang akan dibentangkan pada 27 Okt ini bukan sahaja akan memberi harapan kepada penjawat awam tetapi untuk seluruh rakyat Malaysia, kata Ketua Setiausaha Negara (KSN), Tan Sri Dr Ali Hamsa.
Beliau berkata Bajet 2018, yang akan dibentangkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Menteri Kewangan, akan memberi fokus kepada usaha meningkatkan prestasi ekonomi dan kecemerlangan negara secara keseluruhannya.

"Sekarang (Bajet 2018) dalam proses, kita perlu lihat hasil dan peruntukan untuk pembangunan dan operasi," katanya diminta mengulas ucapan Najib pada Majlis Amanat Perdana Perkhidmatan Awam (MAPPA) Ke-15 semalam bahawa beberapa khabar gembira dan penambahbaikan untuk penjawat awam akan diumumkan dalam Bajet 2018.

Mengenai amanat perdana menteri mengenai enam falsafah perhidmatan awam ke arah Transformasi Nasional 2050 (TN50) yang antara lain menyentuh prinsip 'Wala' atau kesetiaan, Ali berkata perkhidmatan awam sentiasa menyokong padu dan melaksanakan segala dasar yang diluluskan kerajaan.

"Perdana Menteri telah memberi ucapan cukup padat khususnya dari segi perkembangan yang dilalui negara terutamanya pentadbiran perkhidmatan awam yang membawa negara ke tahap membanggakan," katanya ketika ditemui pemberita pada Seminar Tahunan Kesihatan Persatuan Suri dan Anggota Wanita Perkhidmatan Awam (Puspanita), di sini hari ini.....

2 ulasan:

IBU LILIS berkata...

Saya ibu:lilis pengunjung baru di blog ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada
Aki wali Sentono karna berkat bantuan pesugihan putih sebesar 2 Miliar yang Aki berikan saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan Aki wali Sentono awalnya saya kurang yakin dengan adanya pesugihan tapi dengan ekonomi tidak perna bercukupan di tambah hutang lagi menumpuk sudah berapa banyak paranormal yang saya hubungi tidak ada satupun yang berhasil malahan hutang-hutang saya bertambah banyak cuma Aki wali Sentono yang memberikan hasil melalui bantuan pesugihan putihnya akhirnya saya bisa sukses kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya ini semua berkat bantuan Aki wali Sentono bagi teman-teman semua punya masalah ekonomi / terlilit hutang mau sukses seperti saya silahkan hubungi atau sms di No. 0823-9369-4699 Aki wali Sentono atau kunjungi website •Klik disini PESUGIHAN DANA GAIB SUCI• saya akui beliau paranormal yang bisa di percaya karna betul betul memberikan hasil inilah kisa nyata dari saya ibu lilis tidak ada unsur kebohongan dalam hal ini terima kasih

sutan alam berkata...

mohon Cuepacs ketengahkan penambahbaikan bagi penjawat awam yang mencecah 20 tahun berkhidmat secara automatik layak menerima bayaran pencen 60%, TIDAK lagi 30 tahun seperti sekarang!