SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA TONGGAK KEMAKMURAN NEGARA

23 Jun 2016

JANGAN SEBARKAN RAHSIA KERAAN KEPADA PIHAK LUAR - TPM AHMAD ZAHID


Bernama
23/6/2016

PUTRAJAYA, 23 Jun (Bernama) -- Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengingatkan penjawat awam agar menjaga rahsia kerajaan daripada disebarkan kepada pihak luar sebagaimana janji yang dibuat ketika mula berkhidmat.

Katanya walaupun terdapat penguatkuasaan dari segi undang-undang bagi mengekang perkara itu daripada berlaku, individu itu sendiri haruslah mempunyai rasa bertanggungjawab pada diri sendiri dan menguatkuasakannya sendiri pada diri masing-masing.
"Kita mempunyai Akta Rahsia Rasmi tetapi itu hanya undang-undang, dan penguat kuasa yang sebenar adalah diri kita sendiri, " katanya.

Berucap pada program Penerapan Nilai-nilai Murni Pada Bulan Ramadan serta jamuan berbuka puasa bersama Jabatan Perdana Menteri dan Kementerian Dalam Negeri di Seri Satria, di sini hari ini, Ahmad Zahid menekankan mengenai kepentingan menjaga rahsia selaras dengan sumpah yang dibuat para pegawai kerajaan dengan menggunakan nama Tuhan.

"Bagi yang beragama Islam, kita telah bersumpah dengan menggunakan nama Allah dan jika kita melanggar sumpah itu dikhuatiri akan mengundang laknat daripada Allah," katanya.

Pada majlis itu, seramai 100 anak-anak dari Pusat Tahfiz Al Taqwa, Sungai Buloh, Selangor serta golongan asnaf dan anak-anak Yatim, Paya Jaras, Sungai Buloh turut hadir bersama 1,200 tetamu yang lain.

-- BERNAMA

2 ulasan:

Ibu.Solimah di majalengka berkata...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu,saya dari Ibu Solimah sekeluarga mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH KASURI atas bantuanya kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan MBAH KASURI pula yang telah memberikan angka jitu kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah angka yang diberikan mbah bener-bener tembus. sekali lagi makasih ya MBAH buat angka ritual yang MBAH berikan bener- bener dijamin terbukti tembus sehingga saya bisa menang. Berkat angka gaib hasil meditasi ritual MBAH KASURI saya sudah bisa bangkit dari keterpurukan dan juga udah buka usaha yang dijalankan suamiku. kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH di: 0853 4646 0388 atau silahkan KLIK DISINI ramalan MBAH KASURI memang memiliki ramalan GAIB” yang insy allah dijamin tembus 100%. makasih atas tumpanganya moga tetap jp !!!

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN berkata...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111