SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

26 Oktober 2016

BAJET 2017 BERI LEBIH BANYAK PELUANG KEPADA PENJAWAT AWAM

Bernama
21/10/2016


KUALA LUMPUR, 21 Okt (Bernama) -- Bajet 2017 yang dibentangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini disifatkan sebagai bajet yang menyejahterakan rakyat dan memberi lebih banyak peluang kepada penjawat awam.

Presiden Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan Malaysia (NUTP) Kamarozaman Abd Razak berkata penjawat awam terutamanya kumpulan pelaksana menerima manfaat yang besar daripada bajet kali ini.

"Keputusan kerajaan untuk memanjangkan kemudahan cuti belajar bergaji penuh dengan biasiswa kepada kumpulan pelaksana adalah manfaat yang besar kepada mereka kerana sebelum ini kumpulan pelaksana berhadapan dengan kekangan kewangan untuk melanjutkan pengajian mereka," katanya ketika dihubungi Bernama.

Pada pembentangan Bajet 2017 itu, perdana menteri mengumumkan kemudahan cuti belajar dengan gaji dibayar penuh bersama biasiswa dipanjangkan kepada kumpulan pelaksana.

Kemudahan tersebut sebelum ini hanya diberikan kepada penjawat awam di dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional iaitu dari Gred 41 dan ke atas.

Mengenai harga Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia yang dijual pada kadar 20 peratus di bawah harga pasaran, beliau berkata langkah tersebut menjadikan harga rumah lebih terkawal.

"Melalui langkah itu, penjawat awam akan mendapat pinjaman perumahan dengan lebih mudah. Walaupun kerajaan menaikkan had kelayakan pinjaman, ia tidak membawa sebarang perubahan sekiranya harga rumah turut sama meningkat".

Kamarozaman turut menyambut baik langkah kerajaan melanjutkan perkhidmatan pegawai 'Contract of Service' dan 'Contract for Service' selama setahun yang menurutnya meredakan keresahan pegawai-pegawai kontrak yang masih belum mendapat pekerjaan lain.

Sementara itu, Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja di Dalam Perkhidmatan Awam Malaysia (Cuepacs) Datuk Azih Muda berkata kerajaan buat pertama kalinya telah menunaikan tuntutan Cuepacs untuk memberi lebih peluang kepada kumpulan pelaksana.

"Cuepacs telah lama mencadangkan kepada kerajaan untuk memberikan kemudahan Cuti Belajar Bergaji Penuh dengan biasiswa kepada kumpulan pelaksana dan cadangan itu telah diterima dalam bajet kali ini," katanya.

Beliau turut mengalu-alukan langkah kerajaan menaikkan had pinjaman perumahan penjawat awam dari RM120,00 kepada RM200,000 dan dari RM600,000 kepada RM750,00 yang disifatkan langkah sangat bagus kerana melaluinya para penjawat awam kini berpeluang untuk mendapatkan semula kelayakan pinjaman perumahan mereka.

Dalam pada itu, Azih turut berharap agar ketua-ketua jabatan dalam sektor perkhidmatan awam tidak membuat keputusan di luar pengumuman perdana menteri mengenai pelanjutan perkhidmatan pegawai kontrak selama setahun.

-- BERNAMA

75 ulasan:

Zulkefli Hassan berkata...

Penjawat awam mahukan kenaikkan gaji dan elaun serta bonus. Semua yg diumumkan dlm bajet tidak membawa erti utk penjawat awam. Presiden CUEPACS diminta undurkan diri kerana sudah tak relevan utk membela nasib penjawat awam.

Zulkefli Hassan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zulkefli Hassan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

Betul, azih muda kecut @###$

Unknown berkata...

Betul, azih muda kecut @###$

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Nipol berkata...

Pak Justan Pak Justan.....sudah lah tu.

seriyau berkata...

Kenaikan kelayakan pembiayaan perumahan.. rasanya memberi faedah kepada yang bergaji 5000 ke atas.. pada yg gaji bwah ni... melopong je lihat harga rmh mampu milik hanya pada org kaya...

seriyau berkata...

Kenaikan kelayakan pembiayaan perumahan.. rasanya memberi faedah kepada yang bergaji 5000 ke atas.. pada yg gaji bwah ni... melopong je lihat harga rmh mampu milik hanya pada org kaya...

seriyau berkata...

Kenaikan kelayakan pembiayaan perumahan.. rasanya memberi faedah kepada yang bergaji 5000 ke atas.. pada yg gaji bwah ni... melopong je lihat harga rmh mampu milik hanya pada org kaya...

muhd hafizul berkata...

😤

Adam berkata...

Kenaikan Kelayakan Pinjaman Rumah tidak bermakna langsung kerana pendapatan kakitangan Awam tidak berubah. Kalau pun Kelayakan Pinjaman dinaikkan ke 1 Juta, apa faedah kepada Penjawat Awam yang gajinya rm4 ribu. Sekarang, gaji rm4 ribu sebulan tidak mampu membeli rumah yang bernilai rm150 ribu. Belanja bulanan ke atas keluarga yang anaknya 4 orang berapa? GST satu bulan boleh beli 20kg beras wangi, faham tak!!! Seharusnya kerajaan bagilah bonus itu tetap setiap tahun 1 bulan gaji. Pemimpin yang paling berjasa menaikkan gaji Kakitangan Awam dan Bonus yang tinggi ialah Tun Abdullah Ahmad Badawi. Terima kasih Tun kerana benar-benar merasai denyut nadi kepayahan rakyat.

Hafez Vsix berkata...

anjing yahudi kau undur diri je la,kami meluat dgn ckp sial kau ni,pukimak

Hafez Vsix berkata...

mana dua bulan bonus yg kau menyalak tue,ckp je pandai,dpn najib tak tegas,pundek la kau azih,elok kau ni buang ke laut je,takyah jd presiden sial

Hafez Vsix berkata...

jgn bg aku nampak muka kau kat n.9,aku terajang muka kau nti.anjing penjilat najib

Hafez Vsix berkata...

macam pondan bila jumpa najib sial

Nor Azam Zainol berkata...

Kami merindui kepimpinan Presiden cuepacs yg dulu, En.Ahmad Nor

Fizah Hanzah berkata...

Dah pertengahan Januari 2017 tapi masih tidak kedengaran macam mana keadah pelaksanaan Cuti Belajar Bergaji Penuh bagi kumpulan pelaksana.

Adakah sekadar retorik sahaja, pihak pengurusan CUEPAC, mohon ambil tindakan lanjut

Olivia Daniel berkata...

Hello,
Saya Puan Olivia Daniel, Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji atau tujuan lain? Adakah anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Mencari tiada lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu !!! kami memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat, entiti swasta dan individu pada kadar yang rendah dan berpatutan faedah 2% untuk tempoh masa yang tetap 1-20 tahun dan tempoh enam bulan sebelum permulaan ansuran bulanan. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (oliviadaniel93@gmail.com)

PEMAKAIAN DATA

1) Nama:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jenis Kelamin:
5) Status perkahwinan:
6) Pekerjaan:
7) Nombor Telefon:
8) Kedudukan di tempat kerja:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah Pinjaman:
11) tempoh pinjaman:
12) Tujuan pinjaman:
13) Tarikh lahir:
Terima kasih

Asmadi Mohd berkata...

Salam..
9 bulan telah berlalu setelah pembentangan Bajet 2017.
Sehingga kini tiada sebarang makluman atau pekeliling mahupun surat edaran berkenaan cadangan Pelaksanaan Cuti Belajar Bergaji Penuh untuk Kumpulan Pelaksana. Adakah ia akan dilaksana? atau hanya sandiwara sahaja setelah 9 bulan belalu..
Kini bajet 2018 bakal berlangsung, namun yang lalu belum ditunaikan..
Sekian..

Faizol berkata...

Salam Pengurusan Tertinggi CEUPACS

Mohon pihak pengurusan tertinggi menyemak status Cuti Belajar Bergaji Penuh (CBBP) bagi kumpulan sokongan seperti dijanjikan didalam Bajet 2017.

Saya juga telah menghubungi pihak Jabatan saya serta Pihak JPA, namun saya difahamkan oleh pihak jabatan saya, pihak JPA masih belum mengeluarkan sebarang pekeliling atau makluman berkaitan perkara ini walaupun telah 9 bulan berlalu serta Bajet 2018 pula dalam proses.

Dimana janji kerajaan sebenarnya untuk penjawat awan, adakah ianya hanya gula-gula untuk menyedapkan hati kumpulan sokongan sahaja.

Siti Aminah berkata...

Halo,
Nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat seorang kawan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat handal iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu Yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

HENRIETTA FERNANDO berkata...

Halo,
Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

KELLY CHRIST berkata...

Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan wang untuk pendidikan anak-anak atau rawatan anda? Hubungi kami untuk pinjaman cepat semalam. Email: (golden.tcs001@gmail.com atau nombor Whatsapp +918015861823)

jennifer zion berkata...

Halo semua
Ini adalah bagaimana saya mendapat pinjaman dari pemberi pinjaman pinjaman genius
pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini secara online tetapi saya merasakan bahawa dengan
baik untuk membiarkan anda tahu di mana dan bagaimana saya mendapat kejayaan kewangan saya

Saya Puan Jennifer, awal tahun ini, saya menghadapi
krisis kewangan perniagaan saya adalah turun yang saya terpaksa menjual kereta saya supaya saya boleh
membayar pekerja saya dan off set bil saya sehingga satu hari, saya sibuk memeriksa
iklan secara online dan saya dapati sebuah syarikat dan saya memutuskan untuk memberi mencuba, saya mengambil keputusan untuk
langkah berani dan saya diberitahu oleh pihak Syarikat bahawa saya akan menerima pinjaman saya dalam 24
jam dengan 2% kadar faedah yang rendah, ia adalah seperti satu mimpi kepada saya dalam tempoh 12-24 jam, saya menerima
saya dipinjamkan dari Encik PATRICK hari saya seorang wanita yang gembira kerana impian saya akhirnya datang, aku membayar saya
Rang undang-undang, meningkat ladang saya dan kepala saya kelopak dikekalkan di atas air saya begitu gembira dan
Saya nasihat orang yang kedudukan lemas untuk menghubungi Encik Patrick pada e-mel ini
(PATRICKLOANS15@GMAIL.COM)
mereka menawarkan pinjaman perniagaan dan semua jenis pinjaman,

Encik Patrick adalah seorang lelaki yang baik dan boleh dipercayai
Semua orang keluar sana mencari pinjaman sekarang adalah peluang yang baik untuk anda memohon dan berjaya.
dengan cepat memohon dengannya semalam dan mendapatkan pinjaman anda tanpa kehilangan mana-mana
Patrick pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan menjadi saksi tentang dia.
Terima kasih semua kepada Encik Patrick, pemberi pinjaman pinjaman sebenar
sekali lagi memohon dengan mereka melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

lisa berkata...

Hari yang baik, Nama saya lisa saya warganegara Amerika Syarikat Amerika saya ingin memberi keterangan mengenai Pinjaman Pemberi Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya selepas ditangkap oleh 4 pemberi pinjaman antarabangsa Internet yang berbeza, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas membuat saya membayar banyak yuran yang menghasilkan apa-apa dan berjumlah tidak positif. Saya kehilangan wang susah payah saya dan jumlahnya adalah 8,000USD. Suatu hari ketika saya sedang melayari internet yang kelihatan misterius ketika saya menjumpai seorang lelaki testimoni yang juga ditipu dan akhirnya dihubungkan dengan sebuah syarikat pinjaman legit bernama Jude Shanko Loan firm (frankqueens64@gmail.com) di mana dia akhirnya mendapat pinjaman , jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian memberitahu mereka cerita saya mengenai bagaimana saya telah ditipu oleh 4 peminjam yang berbeza yang tidak melakukan apa-apa tetapi untuk saya lebih sakit. Saya menerangkan kepada syarikat melalui pos dan semua yang mereka beritahu saya adalah untuk tidak menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya di syarikat mereka dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka. saya mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan saya diberi pinjaman sebanyak $ 600,000.00 Dolar oleh Syarikat hebat ini (Encik frank queens Firm Pinjaman) yang dikendalikan oleh frank queens dan di sini saya hari ini gembira dengan keluarga saya kerana Encik Permaisuri Pinjaman telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. sekarang untuk pinjaman anda melalui email: (frankqueens64@gmail.com) saya percaya orang lain juga memberi kesaksian tentang pemberi pinjaman yang jujur ​​yang sama

Wagner Clerk berkata...

Halo semua,

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, saya menawarkan pinjaman pada 2% ini adalah syarikat yang sah dengan kehormatan dan perbezaan kami bersedia membantu anda dalam sebarang masalah kewangan bahawa anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam hal ini tawaran pinjaman sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

Juga berikan butir-butir berikut supaya kami dapat meneruskan pinjaman segera.

Nama:
Amaun yang diperlukan:
Tempoh:
negara:
Tujuan pinjaman:
Pendapatan bulanan:
Nombor telefon:

Hubungi kami dengan butiran di atas pada email kami: anggadiman1@gmail.com

Salam kepada anda semua.

Bishop Great david berkata...

(faithlovechrityloanfirm@gmail.com)
                
Halo saya Bishop Great David pemberi pinjaman yang sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. kami memberi pinjaman perniagaan,
Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
perlukan loana
   anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
Dalam: (faithlovechrityloanfirm@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Bishop Great David
E-mel: (faithlovechrityloanfirm@gmail.com)

Nota: Semua tindak balas perlu dihantar ke :( faithlovechrityloanfirm@gmail.com)

HENRIETTA FERNANDO berkata...

Halo,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

lisa berkata...

Hello kawan !!! Nama saya lisa dianora. saya ingin memberi keterangan mengenai Pinjaman Pemberi Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya selepas ditipu oleh 2 pemberi pinjaman antarabangsa Internet yang berbeza, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak yuran yang tidak menghasilkan apa-apa dan tidak menghasilkan hasil yang positif. Saya kehilangan wang susah payah saya dan ia adalah sejumlah 6,000USD. Suatu hari ketika saya sedang melayari internet yang kelihatan kecewa ketika saya menjumpai seorang wanita testimoni yang juga diancam dan akhirnya disambungkan ke sebuah syarikat pinjaman legit bernama frankesens64@gmail.com dimana dia akhirnya mendapatnya pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian memberitahu mereka cerita tentang bagaimana saya telah ditipu oleh 2 peminjam yang berbeza yang melakukan apa-apa tetapi untuk saya lebih sakit. Saya menerangkan kepada syarikat melalui pos dan semua yang mereka beritahu saya adalah tidak menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya di syarikat mereka dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka. saya mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan untuk kejutan saya saya diberi jumlah pinjaman sebanyak $ 65,000.00 Dolar oleh Syarikat yang hebat ini (Syarikat Pinjaman terus terang) yang dikendalikan oleh para frank ratu Tuhan yang takut kepada lelaki dan di sini saya hari ini gembira kerana syarikat ini telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera? pinjaman melalui e-mel: frankqueens64@gmail.com Tunjukkan e-mel yang dia baik hati.

Ferdinand Swiss berkata...

Halo, saya ferdinand swiss, kini tinggal di bandar Texas, Amerika Syarikat. Saya seorang janda pada masa ini dengan Empat kanak-kanak dan saya terjebak dalam keadaan kewangan pada Mei 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil saya. Saya cuba mencari pinjaman dari pelbagai firma pinjaman baik swasta dan korporat tetapi tidak pernah berjaya, dan kebanyakan bank menolak kredit saya. Tetapi seperti yang Tuhan miliki, saya telah diperkenalkan kepada seorang wanita Tuhan pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberi saya pinjaman sebanyak 850,000USD dan hari ini adalah pemilik perniagaan dan anak-anak saya melakukan yang baik pada masa ini, jika anda perlu menghubungi mana-mana firma dengan rujukan untuk mendapatkan pinjaman tanpa cagaran, tiada cek kredit, tiada penanda bersama dengan kadar faedah hanya 2% dan pelan dan jadual pembayaran yang lebih baik, sila hubungi Puan Queens (frankqueenS64@gmail.com). Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini tetapi saya sangat gembira sekarang dan saya membuat keputusan untuk memberitahu orang lain mengenai dia dan saya juga mahu Tuhan memberkati dia lebih banyak. Anda boleh menghubunginya melalui e-melnya. frankqueens64@gmail.com

Kellie Wilson berkata...

adakah anda memerlukan pinjaman tulen untuk tujuan perniagaan atau membayar hutang anda hubungi Encik Kellie Wilson sekarang untuk pinjaman tulen melalui e-mel: Oceanicfinance113@gmail.com atau +1 (267) 725-7570

Ivan Aleksandra berkata...

Hello
Kami sangat teruja untuk memperkenalkan kepada anda usaha baru ini yang jujur, boleh dipercayai, cepat dan sangat berkesan untuk merawat masalah kewangan anda. Jika anda memerlukan bantuan kewangan untuk perniagaan anda, untuk projek atau untuk tujuan tertentu dan untuk kegunaan peribadi, hubungi Puan Ivan Aleksandra, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang bereputasi yang telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan sebarang bantuan kewangan.

E-mel kami: (ivanaleksandraloanfirm@gmail.com) untuk memohon.

merit hope berkata...

(VICK MARALOAN COMPANY FIRM)
 
Halo saya Puan, vick mara, pemberi pinjaman yang sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. dari
USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
perlukan loana2
   anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
Dalam: (vickmara3@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Puan: vick mara
E-mel: (vickmara3@gmail.com)

Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (vickmara3@gmail.com)

HARTFORD FINANCIAL SERVICE berkata...

Halo, kami adalah HARTFORD FINANCIAL SERVICE, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan kesempatan waktu hidup. Apakah Anda perlu pinjaman mendesak untuk melunasi utang Anda atau Anda membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan bisnis Anda? Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Apakah Anda membutuhkan pinjaman konsolidasi atau hipotek? mencari lebih karena kami berada di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda sesuatu dari masa lalu. Kami meminjamkan uang kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi di bisnis di tingkat 1,5%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu Anda bahwa kami dapat diandalkan dan memberikan penerima bantuan dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini via email di: (hartfordfinancialservice@gmail.com)

Cindy Reza berkata...

Halo semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak lender pinjaman di sini adalah semua scammers dan mereka hanya di sini untuk scam Anda dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman dari sekitar 200 juta dan saya diminta untuk membayar beberapa biaya dan saya dibayar, mereka meminta lagi dan lagi, saya membayar hampir 9million masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 5 kali dari perusahaan pinjaman yang berbeda, saya yang saya akan memenuhi hak satu tapi saya tidak. Untuk Tuhan Kemuliaan saya bertemu seorang teman yang baru saja diterapkan pada pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya ke THE HARTFORD dari HARTFORD FINANCIAL SERVICE, saya diterapkan untuk 700 juta, saya pikir itu adalah lelucon dan penipuan, tapi aku punya pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam hanya dalam 2% tanpa agunan. saya sangat senang karena saya adalah menyelamatkan dari mendapatkan miskin. jadi saya saran semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi HARTFORD dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda. email nya (hartfordfinancialservice@gmail.com)
Anda tetap dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan info lebih lanjut dan bantuan di (cindyreza98@gmail.com)

Bishop Great david berkata...

(VICK MARALOAN COMPANY FIRM)
 
Halo saya Puan, vick mara, pemberi pinjaman yang sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. dari
USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
perlukan loana2
   anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
Dalam: (vickmara3@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Puan: vick mara
E-mel: (vickmara3@gmail.com)

Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (vickmara3@gmail.com)

Bishop Great david berkata...

Hello am Puan, christabel walter, pemberi pinjaman yang sah dan dapat diandalkan untuk pinjaman
dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%.
kami memberi pinjaman perniagaan,
Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman hospital dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
memerlukan pinjaman
semua yang anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung melalui e-mel: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Puan: christabel walter
E-mel: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)

Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)

Global Fund Foundation berkata...

Selamat siang

ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
BBM: D8633B93

Global Fund Foundation berkata...

Selamat siang

ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL:::: globalfundfoundation9@gmail.com
BBM: D8633B93

Dewi Rumapea berkata...

Salam sejahtera!
Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh puan Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada puan Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan puan Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

Iskandar Lestari berkata...

Assalamu'alikum Warahmatullahi Wabarakatuh

InshyaAllah, Kantor Pinjaman Iskandar Lestari memberikan semua yang telah kehilangan harapan finansial untuk mendapatkan kembali status keuangan mereka melalui pinjaman segala jenis. Jangan ragu untuk menghubungi kami melalui email kami: ((iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)) karena Anda akan menikmati Persentase Bunga Persentase Tahunan terendah, di bawah bimbingan tim staf yang ramah siapa yang peduli dengan Anda dan keluarga Anda, karena Anda pasti mendapatkan pinjaman yang nyata dan asli dalam waktu kurang dari 73 jam berapa anda membutuhkan dana untuk proyek anda? bisnis expasion pembayaran hutang? Tambahan modal untuk hal-hal yang tidak disebutkan di sini dengan ISKANDAR LOAN FIRM Anda bisa mengatakan Alhamdulillah(الحمد لله) , karena kami adil, jujur, dapat dipercaya, sopan, dan tentu saja murah hati dalam pelayanan kami jika Anda ingin menghubungi ibu secara langsung, Anda dapat melakukannya melalui BBM INVITE: {D8980E0B} Assalamu'alaikum wr wb, Allahu Akbar ....... Allahu Akbar ........ Allahu Akbar

Maria Fernanda berkata...

Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Inilah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan bunga 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (mariafernandafinancial@gmail.com)

Ivan Aleksandra berkata...

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Pernahkah anda ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Lihatlah lagi, kami berada di sini untuk membantu anda secara kewangan, yang perlu anda lakukan sekarang ialah melalui e-mel kami melalui (ivanaleksandraloanfirm@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman anda dengan terma dan Syarat yang jelas dan mudah difahami. Kebahagiaan anda adalah dijamin 100%.
E-mel kami: (ivanaleksandraloanfirm@gmail.com) untuk memohon

Mary austine berkata...

Pinjaman untuk pelbagai tujuan Kami menawarkan jumlah minima Rm 5,000.00 hingga 5 juta Rm Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Tempoh pinjaman: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan mestilah Berumur 18 tahun ke atas Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua pelanggan Untuk maklumat lanjut mengenai bonus hubungi kami melalui e-mel: (augustinejunio@gmail.com)

Helps berkata...

Tawaran Pinjaman Di Sini Memohon Sekarang Dengan Maklumat Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan? Adakah anda dalam sebarang tekanan kewangan atau adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah Anda Perlu menyelesaikan pinjaman Utang anda atau membayar bil anda atau memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman dari bank tempatan dan institusi kewangan lain. balas sekarang untuk maklumat lanjut

E-mel hanya melalui: elizabethmorganhelpss@gmail.com

Sure Cash berkata...

SEMAKAN PENYELESAIAN TUNAI PELABURAN TUNAI TUNAI.
Pinjaman hartanah, pinjaman syarikat, kewangan sebenar, tawaran pinjaman peribadi dan perniagaan, tawaran kami adalah cepat dan mudah x, datang kepada kami hari ini supaya kami dapat menamatkan semua masalah kewangan anda sekali dan untuk semua.
Kami memberi semua jenis pinjaman, kerajaan, swasta dan perniagaan. Kadar pinjaman kami ialah 2%. Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi kami di alamat e-mel syarikat melalui surecashlending@gmail.com

Adam Mosseri berkata...

Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan tanpa tekanan dan kelulusan cepat? Jika ya, sila hubungi kami sekarang kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah 2%. Pinjaman kami selamat dan terjamin, untuk maklumat lanjut dan permohonan, sila hubungi kami melalui e-mel: capitaloneinvestingloans@gmail.com

Williams Smith berkata...

AKHIR TEMPATAN TAHUN TAHUN
Kami memberi pinjaman kepada individu atau syarikat yang ingin menubuhkan perniagaan yang menguntungkan, yang merupakan masa yang panjang dan ingin membayar hutang mereka. Kami menyediakan semua jenis pinjaman yang anda boleh fikirkan, swasta, syarikat dan pinjaman kerajaan dengan kadar faedah sebanyak 2%.
Hubungi kami dengan alamat e-mel Hot kami: (williamssmithfirm@gmail.com). Anda gembira adalah kebimbangan kami

Williams Smith berkata...

AKHIR TEMPATAN TAHUN TAHUN
Kami memberi pinjaman kepada individu atau syarikat yang ingin menubuhkan perniagaan yang menguntungkan, yang merupakan masa yang panjang dan ingin membayar hutang mereka. Kami menyediakan semua jenis pinjaman yang anda boleh fikirkan, swasta, syarikat dan pinjaman kerajaan dengan kadar faedah sebanyak 2%.
Hubungi kami dengan alamat e-mel Hot kami: (williamssmithfirm@gmail.com). Anda gembira adalah kebimbangan kami.........

cindymaria loan berkata...

Halo,
Saya Puan Cindy Maria yang bekerja di bawah asas pinjaman katolik, kami memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Lihatlah lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami telah menyediakan pembiayaan untuk orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 3%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memaklumkan orang ramai bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan kami akan bersedia menawarkan pinjaman kepada anda. Kirimkan kami mel: (cindymarialoan@gmail.com)

Diamond Finance berkata...

I am George Garry, with Diamond Trust Finance, you can Borrow the amount you need all at once, whether to consolidate debt, business loan, or make home improvements, personal funds. Then pay back your loan with simple monthly payments.

Interest rate are 3% applicable, Contact us at ( diamondfinancese@gmail.com ) to see how we can help you

Dr Robert West berkata...

Salam!
Saya adalah Dr Robert West, pemberi pinjaman pinjaman swasta dan pengarah urusan firma pilihan Westrade, sebuah firma berdaftar dan firma kewangan yang diiktiraf dengan laman web rasmi syarikat yang diluluskan di mana kami menawarkan pinjaman peluang masa untuk individu dan organisasi korporat di seluruh dunia. kami adalah organisasi pinjaman pinjaman kewangan yang terkenal di dunia dengan pensijilan perkhidmatan kewangan, berdaftar dan diiktiraf di seluruh dunia, di firma kewangan Opsyen Westrade, kami menyediakan pinjaman kepada mana-mana jenis kepada individu dan badan korporat di mana-mana bahagian dunia dengan mekanisme pemberian pinjaman sistem dalam talian kami di minat yang sangat berpatutan 2% hubungi kami hari ini. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada kami bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman kepada anda.
hubungi kami hari ini melalui
E-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com
semua yang kami perlukan adalah maklumat anda dalam format di bawah
 
BUTIRAN PEMOHON
1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jantina:
5) Status Perkahwinan:
6) Pekerjaan:
7) Nombor Telefon:
8) Kedudukan semasa di tempat kerja:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
11) Tempoh Pinjaman:
12) Tujuan Pinjaman:
13) Agama:
14) Pernahkah anda memohon sebelum:
15) Nama Facebook:
16) Nombor Whatsapp:
17) Nama Pengguna Instagram:
18) Adakah anda bercakap Bahasa Inggeris:
19) Tarikh lahir:

Apabila anda memohon dengan kami, anda memohon dengan syarikat yang dipercayai yang mengambil berat tentang keperluan kewangan anda. Kami akan menjaga anda melalui keseluruhan proses
Kami akan sentiasa melakukan yang terbaik untuk menentukan apa yang anda selesaikan untuk membayar balik dengan mengambil kira keadaan kewangan Peribadi semasa anda dan kemudian menetapkan jumlah pinjaman anda dengan sewajarnya. hubungi saya melalui
E-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com

Salam
Dr Robert West

Joseph berkata...

Adakah anda mencari pinjaman untuk memulakan perniagaan atau membayar bil anda jadi sebabnya kami berada di sini untuk membantu mereka yang memerlukan pinjaman dengan faedah 2% supaya kembali kepada kami
Saya menantikan kemas kini anda mengenai perkara ini ...
Terima kasih kerana masa dan kefahaman anda !!!
Jadi kembalikan ke [email] kami fredjosephloans@gmail.com

Mrs Martins berkata...

Halo, semua orang, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada peminjam kredit yang benar-benar mengubah hidup saya kemiskinan dengan seorang wanita yang kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

 Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu sebanyak 400 juta, saya menjadi begitu terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami membincangkannya dan kesimpulan yang kami berikan kepadanya tentang seorang wanita bernama Puan Theresa yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Theresa Loan.Company

 Saya memohon jumlah pinjaman (800 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat atas pemindahan kredit, disebabkan oleh fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 800 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan peminjam saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi keinginan hati saya.

Ramai terima kasih kepada Puan Theresa untuk membuat kehidupan yang adil untuk saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ms. Theresa melalui e-mel Theresaloancompany@gmail.com untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman anda,

Jadi terima kasih banyak kerana anda mengambil masa anda untuk membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
Saya bernama martini, anda boleh menghubungi saya untuk lebih banyak rujukan melalui e-mel saya: martinimarais1986@gmail.com atau fatma melalui feyzilfatma@gmail.com. terima kasih

Aishyah Bin Syafiq berkata...

Halo, nama saya ialah Aishyah Bin syafiq, saya masih terkejut kerana saya tidak pernah dalam hidup saya percaya bahawa ada pemberi pinjaman pinjaman dalam talian sebenar akibat pengalaman buruk saya yang saya ditipu oleh syarikat palsu di Filipina, tetapi saya kawan Sharifah Amirul memperkenalkan saya kepada Dr. Robert, permata yang jarang dan pemberi pinjaman pinjaman sebenar yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak RM150,000, Sharifah Amirul memberitahu saya tentang Dr. Robert. bagaimana dia mendapat pinjaman daripada firma kewangan Robert Robert dan menunjukkan bukti pemindahan pinjaman dari akaun syarikat Dr Robert kerana pinjamannya telah diluluskan.
Saya masih ragu-ragu sehingga saya menghubungi Dr Robert dengan ketakutan yang besar di hatiku, tetapi kejutan terbesar saya adalah untuk berjaya dan menerima pinjaman dan memulakan perniagaan yang baik dan kejutan besar saya, permintaan pinjaman saya telah diluluskan oleh Dr, Robert dan dalam masa 48 jam pemprosesan, saya mendapat pinjaman saya dipindahkan ke akaun bank saya dan sehingga kini saya masih terkejut dan saya telah bersumpah bahawa mana-mana syarikat pinjaman yang memberi pinjaman kepada saya, saya akan memberi keterangan mengenai syarikat pinjaman itu
jadi saya menggunakan peluang ini untuk menasihati semua saudara lelaki dan saudara perempuan saya yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Dr Robert melalui
e-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com
dan anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: aishyahsyafiq1985@gmail.com
atau anda juga boleh menghubungi rakan saya yang memperkenalkan saya kepada Dr. Robert melalui e-mel: sharifahamirul05@gmail.com
untuk maklumat lanjut
Semoga Allah SWT terus memberkati Dr. Robert kerana mengubah keadaan kewangan saya dengan lebih baik dan saya ingin dia hidup lama

Dewi Rumapea berkata...

Salam sejahtera!
Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh puan Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada puan Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan puan Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

Augustine Junio berkata...

Assalamu'alaikumwr, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (augustinejunio@gmail.com) ...

Gloria S berkata...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN COMPANY menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANY hanya pada alamat e-mel: gloriasloancompany@gmail.com / Nombor Whatspp: + 1 (267) 527-9742
PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: .................
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Alasan pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........

Aishyah Bin Syafiq berkata...

Halo, nama saya ialah Aishyah Bin syafiq, saya masih terkejut kerana saya tidak pernah dalam hidup saya percaya bahawa ada pemberi pinjaman pinjaman dalam talian sebenar akibat pengalaman buruk saya yang saya ditipu oleh syarikat palsu di Filipina, tetapi saya kawan Sharifah Amirul memperkenalkan saya kepada Dr. Robert, permata yang jarang dan pemberi pinjaman pinjaman sebenar yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak RM150,000, Sharifah Amirul memberitahu saya tentang Dr. Robert. bagaimana dia mendapat pinjaman daripada firma kewangan Robert Robert dan menunjukkan bukti pemindahan pinjaman dari akaun syarikat Dr Robert kerana pinjamannya telah diluluskan.
Saya masih ragu-ragu sehingga saya menghubungi Dr Robert dengan ketakutan yang besar di hatiku, tetapi kejutan terbesar saya adalah untuk berjaya dan menerima pinjaman dan memulakan perniagaan yang baik dan kejutan besar saya, permintaan pinjaman saya telah diluluskan oleh Dr, Robert dan dalam masa 48 jam pemprosesan, saya mendapat pinjaman saya dipindahkan ke akaun bank saya dan sehingga kini saya masih terkejut dan saya telah bersumpah bahawa mana-mana syarikat pinjaman yang memberi pinjaman kepada saya, saya akan memberi keterangan mengenai syarikat pinjaman itu
jadi saya menggunakan peluang ini untuk menasihati semua saudara lelaki dan saudara perempuan saya yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Dr Robert melalui
e-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com
dan anda juga dapat menghubungi saya melalui saya
e-mel: aishyahsyafiq1985@gmail.com atau anda juga boleh menghubungi rakan saya yang memperkenalkan saya kepada Dr. Robert melalui
 e-mel: sharifahamirul05@gmail.com untuk maklumat lanjut
Semoga Allah SWT terus memberkati Dr. Robert kerana mengubah keadaan kewangan saya dengan lebih baik dan saya ingin dia hidup lama

frank queens berkata...

Halo,
  Kami adalah Pertubuhan Kristian yang dibentuk untuk membantu orang yang memerlukan
  membantu, seperti bantuan kewangan. Jadi jika anda melalui kewangan
  kesukaran atau kekurangan kewangan, dan anda perlukan
  dana untuk
  memulakan perniagaan anda sendiri, atau anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikannya
  hutang atau bayar
  bil, mulakan dengan baik, atau anda merasa sukar untuk melakukannya
  dapatkan pinjaman modal dari bank tempatan, hubungi kami hari ini
  sama dengan e-mel
frankqueens64@gmail.com untuk Alkitab mengatakan: "" Lukas 11:10 Semua orang
  meminta menerima, dan dia yang mencari mencari, dan kepada siapa yang mengetuk, pintu
  akan dibuka. "Jadi, jangan biarkan peluang ini meluluskan anda sebagai
  Yesus adalah hari yang sama, hari ini dan selama-lamanya
  untuk orang yang berfikiran serius dan takut kepada Tuhan.
  Kami mengesyorkan supaya anda melengkapkan dan mengembalikan butiran di bawah ..
  Nama awak: ______________________
  Alamat anda: ____________________
  Negara awak: ____________________
  Pekerjaan anda: __________________
  Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: ______________
  Tempoh Pinjaman: ____________________
  Pendapatan bulanan: __________________
  Nombor Telefon Bimbit: ________________
  Adakah anda memohon pinjaman sebelum: ________________
  Jika anda telah memohon pinjaman sebelum ini, di mana anda dilayan dengan jujur?
  di mana anda akan menemui syarikat? ...

  Bertindak cepat dan keluar dari tekanan kewangan, kekeliruan dan ketidakselesaan
  hubungi Richard Corporation Loan Today melalui e-mel di alamat berikut:
  frankqueens64@gmail.com.Anda harus diperlakukan dengan yang terbaik dari kami
  sumber sehingga anda dapat memindahkan dana ini ke dalam akaun anda, dan
  respons cepat dan cepat anda menentukan berapa pantas yang anda harus terima
  pinjaman anda. Tanpa sebarang kelewatan Terapkan untuk anda
  pinjaman terbaik dan mudah di sini
  bersama kami. Sila e-mel ke laman web ini di Via
  e-mel: frankqueens64@gmail.com
  Yang ikhlas
  Balas oleh REV frank queens SAN GIOVANNI diberkati whatsapp
+2348118830374

Gloria S berkata...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN COMPANY menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANY hanya pada alamat e-mel: gloriasloancompany@gmail.com / Nombor Whatspp: + 1 (267) 527-9742
PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: .................
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Alasan pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........

rumana josephine berkata...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman yang disatukan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda dari masa lalu !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (rumanajloanfirm@gmail.com)

APLIKASI DATA

1) nama ...........................
2) Negara .......................
3) Alamat ......................
4) Gender ........................
5) status perkahwinan .............
6) Kerja ................
7) Nombor Telefon ...........
8) kedudukan di tempat kerja .....
9) pendapatan bulanan ....................
10) jumlah pinjaman .........
11) tempoh pinjaman .....
12) Tujuan pinjaman ..................
13) Tarikh lahir .....

Augusta Ibrahim berkata...

Halo,
Anda adalah tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Jaminan Jaminan Pinjaman memberikan pinjaman kepada syarikat dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. kepada semua kakitangan atau orang, sila hubungi kami untuk bantuan segera segera atau tekanan, kami bangga dengan komitmen kami kepada para pelanggan kami; Diakui, pinjaman peribadi, pinjaman mobil, pinjaman perniagaan / investasi, pinjaman jangka pendek untuk mula memikirkan tentang mendapatkan pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman kecemasan untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan korporat dan apa-apa jenis pinjaman, anda boleh menghubungi Puan Loana George dan hanya log masuk dengan Puan Loana George melalui e-mel: loanageorge11@gmail.com. Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: sariwulan3600@gmail.com. jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia satu-satunya yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.

HENRIETTA FERNANDO berkata...

Halo,
Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

Anatilia TexTile Ltd berkata...

UPDATE ON LOAN REQUIREMENT

What is your situation? *Need 100% financing contact Email : (bdsfn.com@gmail.com )
(anatiliatextileltd@gmail.com)
*Debt Consolidation Loans *Business Loans *Personal Loans *Home Loans *Car Finance *Commercial Loans *Investments Loans *Debts Consolidation *Business Planning *Commercial Development Finance *Properties Mortgages *Bad credit loans *commercial loans *Start-up- working capital loans *Construction loans *Car loans, *Hotel loans*Student loans at the cheapest interest rate of %.

For more details :Email : ( bdsfn.com@gmail.com )
Name :
Country :
Phone number :
Amount Needed as Loan :
Purpose of Loan :
Have you applied for loan online before (yes or no)
Emaill: bdsfn.com@gmail.com
Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
Best Regards.
Mrs.Emilia Fedorcakova

Annisa Ahmad berkata...

Halo

Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda membutuhkan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} adalah Disini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi di properti, proyek / bisnis dan juga memberikan 100% penawaran untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, kepada orang-orang yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, pengangkut, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi atas apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga bisa menghubungi kami dengan cara BBM pin (DB5121C1) kejujuran kepercayaan dalam pelayanan kami
Assalamu`alaikum wr wb,

Matilda Blake berkata...

TAWARAN PINJAMAN UNTUK SEMUA (MEMOHON SEKARANG)

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda dalam apa-apa tekanan kewangan? adakah anda perlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai pendapatan yang rendah dan sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank tempatan dan institusi kewangan lain? Jawapannya di sini, Firma Pinjaman Matilda Blake adalah jawapannya. Kami menawarkan;

a) pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan.
b) Permulaan dan pendidikan perniagaan.
c) penyatuan hutang.
d) Pinjaman Keras Wang.

Walau bagaimanapun, kaedah kami menawarkan kemungkinan untuk menunjukkan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu untuk menyelesaikan pembayaran balik pinjaman dengan kadar faedah sebanyak 2%. Ini memberi peluang kepada anda untuk mendapatkan wang yang anda perlukan. Calon yang berminat perlu menghubungi kami melalui Email: matildablakeloanfirm@gmail.com

Raymond Million berkata...

RAYMOND JUTAAN | Halo, Adakah anda sedang mencari Kewangan / Pemberi Pinjaman yang sah dan dipercayai? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dalam terma dan syarat yang jelas dan difahami. Kami menyalurkan apa-apa jumlah pinjaman ke mana-mana destinasi jadi hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman segera hari ini. Hantarkan e-mel kepada kami: (raymondmillionloanfirm@gmail.com)

Raymond Million berkata...

RAYMOND JUTAAN | Halo, Adakah anda sedang mencari Kewangan / Pemberi Pinjaman yang sah dan dipercayai? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dalam terma dan syarat yang jelas dan difahami. Kami menyalurkan apa-apa jumlah pinjaman ke mana-mana destinasi jadi hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman segera hari ini. Hantarkan e-mel kepada kami: (raymondmillionloanfirm@gmail.com)

triumph leeb berkata...

Tuan / Puan,
Saya adalah pemberi pinjaman wang persendirian berdaftar. Kami memberi pinjaman untuk membantu orang, firma yang perlu mengemaskini status kewangan mereka di seluruh dunia, dengan kadar Faedah tahunan yang Minimal sebanyak 3% dalam jangka masa 1 tahun hingga 10 tahun pembayaran balik ke mana-mana bahagian dunia. Kami memberi pinjaman dalam lingkungan 5,000 hingga 100,000,000 USD Hanya dengan hanya satu bayaran, iaitu yuran pendaftaran sementara syarikat akan membayar semua yuran lain, Mana-mana syarikat pinjaman yang meminta lebih dari satu yuran adalah penipuan dan berhati-hati terhadap syarikat itu . Pinjaman kami juga diinsuranskan untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami. Orang yang berminat perlu menghubungi kami melalui E-mel: Via
  e-mel: triumphleeb89@gmail.com atau whatsapp +14847409573

Isi Borang Permohonan Pinjaman di bawah
Nama pertama. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Nama tengah. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Nama terakhir. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Jumlah Diperlukan. . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Tempoh pinjaman. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
pendapatan bulanan. . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Alamat kediaman (bukan P.O Box). . . . . . .
negara Residen. . . . . . . . . . . . . . . . ..
Umur. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Status perkahwinan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
Warganegara. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
Telefon rumah. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Telefon bimbit. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...

Sekiranya anda tidak berminat dan menerima mesej ini, sila terima permohonan maaf saya.

Tolong jangan klik jawapan ke e-mel ini, kad pengenalan diri anda diperlukan untuk Pemindahan pantas ini, Semua Balasan harus diteruskan
E-mel: Via
  e-mel: triumphleeb89@gmail.com atau whatsapp +14847409573
Nama kenalan: Dr. ferdinand swiss
N / B:
MEREKA TIDAK MUNGKIN TETAPI MASALAH MASALAH DAN KEWANGAN ANDA !!!
S.L.I PLC Di Sini Untuk Menunjukkan Anda Cara Yang Lebih Baik Untuk Kebebasan Kewangan !!!
Hubungi Kami Hari Ini !!!

Inene Silva berkata...

Bagaimana saya memulihkan bisnis saya yang sekarat dan membayar hipotek. Saya dari California nama saya Inene Louvaine Heaton, saya sangat berterima kasih kepada BISHOP ELIJAH Investments karena telah memberi saya jumlah pinjaman sebesar $ 120.000 USD pada tanggal 29 oktober 2017 untuk mengembalikan bisnis saya yang sekarat dan membayar hipotek, melalui bantuan dari Uskup Elijah Hugh yang merupakan direktur perusahaan dengan nomor kontak 935555247, mereka menyelamatkan saya dari kehilangan rumah saya. Pesan ini mungkin bisa membantu Anda di luar sana yang membutuhkan hipotek asli agar Anda tidak jatuh ke tangan yang salah saat mencari hipotek yang bertanggung jawab, saran saya kepada Anda adalah menghubungi perusahaan ini melalui email: bishopelijahloanfirm002@hotmail.com atau nomor whatsapp: +2349035555247
perusahaan wapsite: https: //mercelosilveira.wixsite.com/website
.

Gloria S berkata...

SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S
Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN COMPANY menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANY hanya pada alamat e-mel: gloriasloancompany@gmail.com / Nombor Whataspp: + 1 (267) 527-9742
PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: .................
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Alasan pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........
12) Adakah anda berbahasa Inggeris? ......

febian joan berkata...

Nama saya Joan. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Syarikat Permaidani yang bernasib baik yang membantu saya mendapat pinjaman. Selama tiga bulan yang lalu, saya telah mencari pinjaman untuk menyelesaikan hutang saya, semua orang cuba untuk menipu saya dari wang saya sehingga saya akhirnya bertemu Permaisuri Permaisuri frank. Dia mampu memberikan pinjaman sebanyak $ 25,000 USD. Dia juga boleh membantu anda. Beliau juga telah membantu beberapa rakan saya yang lain. Jika anda memerlukan sebarang bantuan kewangan, sila hubungi syarikatnya melalui e-mel: (frankqueens64@gmail.com atau nombor WhatsApp +2349057770649) Saya percaya dia dapat membantu anda. Hubungi dia untuk mendapatkan bantuan seperti dia membantu saya. di bawah adalah kata-kata galakannya kepada mereka yang mencari peminjam pinjaman peribadi yang sah dan jujur

Angga Annisa berkata...

Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.