SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA TONGGAK KEMAKMURAN NEGARA

07 Oktober 2016

PENGGODAM LETAK GAMBAR BONUS PALSU- CUEPACS

Berta Harian
6/10/2016
oleh Mohd Anwar Patho Rohman
wananwar@bh.com.my


KUALA LUMPUR: CUEPACS mengesahkan laman web rasmi kesatuan itu diceroboh pihak tidak bertanggungjawab petang semalam sehingga menyebabkan tersebar gambar menyatakan kononnya penjawat awam akan menerima bonus pada November ini. Presidennya, Datuk Azih Muda, berkata pihaknya kesal dengan pencerobohan laman web itu dan menganggap ia sebagai satu tindakan untuk melaga-lagakan CUEPACS dan kerajaan.
"Kami menyedari perkara itu petang semalam dan sudah meminta pengendali laman web membuang gambar berkenaan dengan segera tetapi ia begitu cepat tersebar. Ia adalah gambar palsu. "Saya menganggap perbuatan ini sebagai satu usaha pihak tertentu yang mahu sabotaj kami untuk menggagalkan tuntutan bonus pada kerajaan. Ia juga bertujuan mencetus kemarahan kerajaan terhadap CUEPACS.

Kami kesal dengan apa yang berlaku," katanya kepada BH, sebentar tadi. Azih berkata, pihaknya tidak membuat laporan polis berhubung kejadian itu kerana tidak mahu ia menjadi kes berpanjangan. Katanya, CUEPACS hanya berharap tuntutan mereka agar diberikan bonus dua bulan gaji dipertimbangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

"Kami meminta penjawat awam bersabar. Beri peluang kepada Perdana Menteri membentangkan keputusannya pada Bajet 2017 pada 21 September ini. "Kita yakin Perdana Menteri memahami masalah dihadapi penjawat awam dan permintaan kami itu tidak begitu keterlaluan. Kami fikir kerajaan berkemampuan memenuhi tuntutan CUEPACS," katanya.


4 ulasan:

firdaus ismail berkata...

tiada siapa percaya pun...sememangnya cuepacs tidak pernah berjaya utk dpatkan sebulan gaji...pendek kat cuepacs gagal....tiada funtion dan makan gaji buta.

kurus berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Khairul Haizal berkata...

Ceupacs ni kononnya buat keje la.. minta kerajaan kaji macam2 benda & minta macam2 perkara tapi 1 pun x pernahnya berjaya.. Setakat sembang je la Ceupacs ni.. Macam mana la Ceupacs ni boleh ditubuhkan???

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL