SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA TONGGAK KEMAKMURAN NEGARA

28 Oktober 2016

SEBUTHARGA BAGI BEKALAN BARANG-BARANG PERKHIDMATAN KERJA-KERJA BEKALAN MENCETAK BUKU LAPURAN KONVENSYEN TRI-TAHUNAN CUEPACS BIL-27 SESI 2013-2016 BAGI KEGUNAAN CUEPACS NO SEBUTHARGA : BIL 4/201 ( DILANJUTKAN SEBUTHARGA)



KONGRES KESATUAN PEKERJA-PEKERJA DI DALAM
PERKHIDMATAN AWAM [CUEPACS]
(Pendaftaran No 195)
SEBUTHARGA BAGI BEKALAN BARANG-BARANG PERKHIDMATAN
KERJA-KERJA BEKALAN MENCETAK BUKU LAPURAN KONVENSYEN TRI-TAHUNAN CUEPACS BIL-27  SESI 2013-2016  BAGI KEGUNAAN CUEPACS

NO SEBUTHARGA : BIL 4/2016                                                      Tarikh : 21 Oktober 2016


KEPADA :­­­
……………………………………………………
……………………………………………………
……………………………………………………

Pelawaan Sebutharga dikeluarkan oleh:
CUEPACS
Tingkat 1, Wisma CUEPACS
Jalan Gajah Off Jalan Yew, Pudu
55100 Kuala Lumpur.
1.    Syarat-syarat penyerahan / penyempurnaan dikehendaki : DIMASUKKAN DALAM SAMPUL SURAT YANG DISILKAN DAN DICATITKAN NOMBOR SEBUTHARGA DIKIRI HADAPAN SAMPUL.

2.    Tarikh tutup sebutharga hendaklah diserahkan pada : 4 November  2016 sebelum jam 12.00 tengahari di Peti Sebutharga yang diletakkan Ibu Pejabat, Tingkat 1 Wisma CUEPACS Kuala Lumpur.

3.    Semua penender hendaklah hadir dengan sendiri bersama contoh barangan yang hendak di bekalkan, membentangkan dan seterusnya meletakkan harga tawaran dalam borang tender. Sebutharga mestilah dimasukkan kedalam satu sampul berlakari dan bertanda, Sebutharga No.4/2016.

4.    Semua perbekalan barangan ini hendaklah dihantar terus ke Wisma CUEPACS Jalan Gajah, Off Jalan Yew Pudu atau suatu alamat yang akan ditentukan kelak oleh CUEPACS (Kuala Lumpur/Selangor).

5.    Penender yang Berjaya hendaklah menghantar barangan pada suatu tarikh yang akan ditetapkan kelak oleh CUEPACS sebelum konvensyen.

6.    Jawatankuasa setuju terima sebutharga tidak terikat dengan mana-mana tawaran harga tertinggi, terendah atau sebarang bentuk yang difikirkan memuaskan hati penender.

7.    Sebutharga hendaklah sah selama  90 HARI selepas itu.

8.    Sila beri sebutharga bagi bekalan barang-barang / perkhidmatan yang di senaraikan di bawah dengan tertakluk kepada had-had dan syarat-syarat yang ditetapkan.



BIL
PERKARA
KUANTITI
HARGA PUKAL (RM)
1.
BUKU LAPURAN
Specification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 128 glossy art paper
- Full Color
1550 unit
2.
BUKU MINIT
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design
1550 unit

3.
BUKU USUL-USUL
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design
1550 unit
4
PENYATA AKAUN
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design
1550 unit

JUMLAH SEBUTHARGA

 Tawaran sebutharga dengan perkataan : Ringgit Malaysia ….………….....................................……………………………………………………………………………………………………………...........................................................................
Tempoh bekalan boleh dihantar : ……………………………………………………………..
 [Diskaun – diskaun perniagaan, tunai, bayaran cepat dan diskaun-diskaun lain dan apa-apa bayaran tambahan ( misalnya cukai dan belanja membungkus ) hendaklah ditunjukkan].
Saya/Kami dengan ini menawar untuk membekalkan barang-barang perkhidmatan di atas dengan syarat-syarat yang ditunjukkan di atas. 
Nama penuh pengurus                  : ……………………..........................………………….
Tandatangan dan cop pembekal  : ………………………………………...........................
Alamat                                                : ……………………………………………………….….
  .………………………………………………….………
No. Telefon                                       : …………………………………………………….…….

Tarikh                                                 : ………………………..……………………….………..

10 ulasan:

Iqa Wnas berkata...

Kalau saya president cuepacs n pmo saya sepatutnya dah x boleh tido malam dah.....slalunya pre budget akan ada beratus komen dlm blog cuepacs ni....ni satu pun xda....apa maknanya???maknanya penjawat awam semua dah tak sabar dah nak mengundi.....hahaha...

Pjhdj Pdjdj berkata...

org lain sibuk n kos sara hidup tnggi..penjawat awam harapkn cuepacs..tp mmg xleh hrp..sibuk n tender..klu setakat rm500 tu baik ttp je cuepacs tu..yg rm500 tu mmg tiap thn ada..mmg tu je dia mampu..

Pjhdj Pdjdj berkata...

org lain sibuk n kos sara hidup tnggi..penjawat awam harapkn cuepacs..tp mmg xleh hrp..sibuk n tender..klu setakat rm500 tu baik ttp je cuepacs tu..yg rm500 tu mmg tiap thn ada..mmg tu je dia mampu..

Pjhdj Pdjdj berkata...

org lain sibuk n kos sara hidup tnggi..penjawat awam harapkn cuepacs..tp mmg xleh hrp..sibuk n tender..klu setakat rm500 tu baik ttp je cuepacs tu..yg rm500 tu mmg tiap thn ada..mmg tu je dia mampu..

Pjhdj Pdjdj berkata...

org lain sibuk n kos sara hidup tnggi..penjawat awam harapkn cuepacs..tp mmg xleh hrp..sibuk n tender..klu setakat rm500 tu baik ttp je cuepacs tu..yg rm500 tu mmg tiap thn ada..mmg tu je dia mampu..

Kagero Mtp berkata...

Sejarah terpanjang xde bonus msuk thun ke 5..
Cuepacs mnta mcm2..tp yg plg pnting xuruskn iaitu bonus..bajet bgus pun xguna la mcm ni...
Rse rugi pptong gaji byr yuran tiap bln...

sham Zahari berkata...

Salam semua warga CUEPACS kami mewakili penjawat awam sekarang ini nak tanya.
Kes telah dibicarakan di mahkamah rendah dapati telah di jatuh hukum dibebaskan dan di lepas bermakna okt tidak ada sebarang kesalahan yang telah dilakukan.
Bermakna bolih lah okt itu masuk dalam tugas semula. Ok

Masalahnya sekarang di jabatan berkenaan tidak membenarkan anggota itu untuk masuk bertugas sebagai anggota yang tidak bersalah tentunya boleh bertugas semula dalam jabatan nya. Tetapi anggota ini tidak diterima untuk masuk. Tugas
...apa kah yang perlu kami lakukan untuk membuat tuntutan selama anggota itu tidak diambil semula untuk bertugas semula selama lebih kurang 18bulan tolong beri bantuan kepada manakah kami nk buat tuntutan..

sham Zahari berkata...

Dalam kes ini juga anggota telah menjalani hukuman penjara selama 15 bulan... Sekarang telah dibebaskan. Pernah bertugas 38. Tahun..
Mintak pihak berkuasa beri tunjuk ajar kepada kami bagaimana kah caranya untuk kami membuat tuntutan gread duty Dll. Sekarang baru di gantung kerja arahan dari jabatan... Belum di tamatkan tugas
..kami harap pihak berkuasa dapat membantu selesaikan masalah ini. Tq..wassalam.. Mualaikum

sham Zahari berkata...

Salam semua warga CUEPACS kami mewakili penjawat awam sekarang ini nak tanya.
Kes telah dibicarakan di mahkamah rendah dapati telah di jatuh hukum dibebaskan dan di lepas bermakna okt tidak ada sebarang kesalahan yang telah dilakukan.
Bermakna bolih lah okt itu masuk dalam tugas semula. Ok

Masalahnya sekarang di jabatan berkenaan tidak membenarkan anggota itu untuk masuk bertugas sebagai anggota yang tidak bersalah tentunya boleh bertugas semula dalam jabatan nya. Tetapi anggota ini tidak diterima untuk masuk. Tugas
...apa kah yang perlu kami lakukan untuk membuat tuntutan selama anggota itu tidak diambil semula untuk bertugas semula selama lebih kurang 18bulan tolong beri bantuan kepada manakah kami nk buat tuntutan..
Isnin, Oktober 24, 2016 7:01:00 PTG 
 sham Zahari berkata...
Dalam kes ini juga anggota telah menjalani hukuman penjara selama 15 bulan... Sekarang telah dibebaskan. Pernah bertugas 38. Tahun..
Mintak pihak berkuasa beri tunjuk ajar kepada kami bagaimana kah caranya untuk kami membuat tuntutan gread duty Dll. Sekarang baru di gantung kerja arahan dari jabatan... Belum di tamatkan tugas
..kami harap pihak berkuasa dapat membantu selesaikan masalah ini. Tq..wassalam.. Mualaikum

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL