SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

22 Oktober 2016

PENJAWAT AWAM PERLU BERTERIMA KASIH

Berita Harian 
21/10/2016
Oleh Nazura Ngah;
Mohd Anwar Patho Rohman dan
Luqman Arif Abdul Karim




KUALA LUMPUR: Walaupun berada dalam keadaan sukar, kerajaan masih mampu memenuhi sebahagian permintaan dikemukakan CUEPACS termasuk memberi sagu hati RM500 kepada 1.6 juta penjawat awam kata Presidennya, Datuk Azih Muda. Justeru, beliau berharap penjawat awam berterima kasih dengan insentif dan peruntukan disediakan kepada mereka seperti yang terkandung dalam Bajet 2017 yang dibentangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, petang tadi. "Secara keseluruhan, CUEPACS berterima kasih kepada kerajaan dengan Bajet 2017. Maka, kita berharap seluruh penjawat awam juga begitu kerana dalam keadaan ekonomi tidak menentu dan sukar, kerajaan tetap tidak lupa kepada penjawat awam yang sentiasa memberikan perkhidmatan kepada kerajaan serta rakyat. "Penjawat awam perlu sedar jika kerajaan berkemampuan, kerajaan akan sumbang lebih kepada kita, maka kita perlu terima hakikat ini dan berterima kasih," katanya pada sidang media di lobi Parlimen. Azih berkata, CUEPACS mengalu-alukan langkah kerajaan mewujudkan gred baharu khusus untuk doktor pakar dan pakar pergigian iaitu Gred 56 dan kemudahan cuti bergaji penuh ketika menyambung pengajian peringkat tinggi.

9 ulasan:

Adam berkata...

PA tunggu PRU ke-14.....

Unknown berkata...

Adalah baik jika azih muda letak jawatan..atau pA keluar cuepacs ramai ramai...

Unknown berkata...

Adalah baik jika azih muda letak jawatan..atau pA keluar cuepacs ramai ramai...

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

letak jwtan la kau anjing,mana janji kau nak bela nasib kami gaji rendah ni,kau ingat 1200 ckup ke sial pukimak,500 tu ape itu dipanggil bonus ke babi

Dee berkata...

setuju presiden ceupacs letak jawatan..tak de fungsi pun sekarang nih..banyak menekan kami penjawat awam...

karen mark berkata...

Kami siap membantu orang yang membutuhkan pinjaman pada tingkat bunga rendah.

Aku Karen Mark, pemberi pinjaman uang pribadi, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? Saya telah didaftarkan dan disetujui perusahaan pinjaman oleh kerajaan Inggris untuk mengontrol lembaga keuangan. Aku memberikan pinjaman untuk lokal dan internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat membayar kembali pinjaman, pada tingkat 2%. Aku memberikan pinjaman melalui transfer rekening atau cek bank. Tidak memerlukan banyak dokumen. Anda dapat menghubungi kami melalui Email: karenmarkfinancialloancompany@gmail.com
Kami akan memberikan kami yang terbaik.

Liliana donato berkata...

Halo,

Di sini datang pinjaman terjangkau yang akan mengubah hidup Anda menjadi lebih baik, saya Mrs Liliana donato, pemberi pinjaman kredit disetujui, terakreditasi dan terdaftar di bawah pemberi pinjaman kredit kesatuan organisasi, menawarkan pinjaman kepada individu, perusahaan swasta dan orang-orang yang membutuhkan bantuan keuangan dalam rendah bunga 2%.

Im Ibu Liliana, akan membuat yang terbaik dari layanan kami kepada semua pelamar yang sah. Anda tidak akan kecewa dengan saya dalam transaksi ini karena Anda tidak dilahirkan untuk menjadi pecundang. hubungi kami hari ini via E-mail: lilianadonatoloancompany@gmail.com
Layanan kami meliputi:

* Pinjaman Pribadi
* Pinjaman konsolidasi Dept
* Pinjaman Bisnis
* Pinjaman Pendidikan
* Ingkar janji
* Pinjaman Dijamin
* Pinjaman Tanpa Jaminan
* Pinjaman hipotek
* Pembayaran pinjaman
* Siswa pinjaman
* Kredit komersial
* Pinjaman Auto
* Pinjaman Investasi
* Pinjaman Pembangunan
* Dana Pinjaman
* Pinjaman Konstruksi

Silahkan mengisi formulir aplikasi pinjaman di bawah dan mengembalikannya kepada kami untuk kami melayani Anda lebih baik melalui e-mail:
lilianadonatoloancompany@gmail.com

FORMULIR APLIKASI:

1) Nama Lengkap:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jenis Kelamin:
5) Status Pernikahan:
6) Bekerja:
7) Nomor Telepon:
8) Posisi sekarang di tempat kerja:
9) Pendapatan Bulanan:
10) Jumlah Pinjaman Dibutuhkan:
11) Pinjaman Durasi:
12) Pinjaman:
13) Agama:
14) Apakah Anda menerapkan sebelum:
15) Nama Facebook:
16) Tanggal lahir:

silke berkata...

We specialized in Bank Guarantee {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed.

We deliver with time and precision as sethforth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable, below is our instrument description.

The procedure is very simple; the instrument will be reserved on euro clear to be verified by your bank, after verification an arrangement will be made for necessary bank documents and stock testing expenses, the cost of the Bank Guarantee will be paid after the delivery of the MT760.

DESCRIPTION OF INSTRUMENT:
Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC).
Total Face Value: Minimum of 1M Eur/USD (One Million Eur/USD) to Maximum of 5B Euro/USD(Five Billion Eur/USD).
Issuing Bank: HSBC London, Barclays Bank, Deutsche Bank Frankfurt, Hong Kong, Any AA rated Bank in Europe or any Top 25 WEB.
Age: One Year, One Day
Leasing Price: 4% of Face Value plus 1% commission fees to brokers.
Delivery: Bank to Bank SWIFT.
Payment: MT-760.
Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

All relevant business information will be provided upon request plus our terms and
procedures.

Contact name: Azra Ishaque

Email : lintel.financialservicesplc@gmail.com

Skype : lintel.financialservicesplc