SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

21 September 2016

MAAC MINTA KERAJAAN KAJI SEMULA BAJET KEWANGAN UNIVERSITI AWAM

Bernama
20/9/2016


NILAI, 20 Sept (Bernama) -- Kongres Persatuan Akademik Malaysia (MAAC) meminta kerajaan mengkaji semula bajet kewangan Universiti Awam (UA) bagi menjamin kualiti perkhidmatan institusi tersebut.
Presiden MAAC Prof Datuk Dr Mohd Idrus Mohd Masirin berkata pengurangan itu juga dikuatiri akan menjejaskan penyediaan fasiliti terutama universiti yang mempunyai makmal dan hospital.

"Kami pihak kongres amat berharap dalam keadaan apa sekalipun dan meminta saluran kewangan atau perbelanjaan universiti tidak dipotong terlalu banyak, katanya kepada pemberita selepas majlis penutupan Konvensyen Akademik Kebangsaan Universiti Awam Malaysia 2016 (Kakuam) di sini, Selasa.....

1 ulasan:

Unknown berkata...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.