SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

11 Oktober 2014

KSN MAHU PENJAWAT AWAM TERUS BERINTERGRITI

Bernama
21/10/2014


PUTRAJAYA, 21 Okt (Bernama) -- Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Dr Ali Hamsa mahu semua penjawat awam supaya terus mengamalkan integriti yang tinggi dalam perkhidmatan masing-masing.

"Penjawat awam perlu sentiasa mempunyai integriti terhadap apa yang dilakukan.

"Tugas kami dalam perkhidmatan awam ialah untuk terus menggalakkan penjawat awam menjadi pegawai-pegawai yang berintegriti tinggi," katanya.

Beliau mengulas mengenai kes-kes rasuah dan salah laku melibatkan penjawat awam termasuk anggota penguatkuasa yang ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) seperti dilaporkan akhir-akhir ini.

Pada masa yang sama Ali berkata SPRM akan terus menjalankan tugas mengambil tindakan terhadap mana-mana pegawai yang kurang berintegriti.

Ali bercakap kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan Tahunan Persatuan Suri dan Anggota Wanita Perkhidmatan Awam (Puspanita) kedua di sini Selasa.

-- BERNAMA

Tiada ulasan: