SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

29 Jun 2009

MAJLIS MAKAN MALAM CUEPACS PERAK SEMPENA HARI PEKERJA 2009 DAN MESYUARAT KONGRES KE-3 MERIAH

Media Cuepacs
arhmn
27/6/2009





IPOH - CUEPACS bahagian Negeri Perak telah mengadakan Majlis Makan Malam sempena Hari Pekerja 2009. Majlis ini dirasmikan oleh Y.A.B Dato' Seri Dr. Zambry bin Abdul Kadir Menteri Besar Perak Darul Ridzuan. 500 orang yang hadir terdiri dari Majlis Tertinggi Cuepacs, Ahli Kongres, Kesatuan Gabungan Cuepacs dan kakitangan-kakitangan kerajaan Negeri Perak. Ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Cuepacs Perak iaitu Sdr. Abdul Jalil bin Hj Yang, dalam ucapan beliau memaklumkan Cuepacs Perak adalah merupakan bahagian yang aktif didalam menganjurkan program, aktiviti, seminar dan juga penerangan isu-isu semasa.

Ucapan Presiden Cuepacs mengharap majlis bersama Y.A.B Menteri Besar Perak , Dato' Seri Dr. Zambry Abd Kadir sebagai jambatan yang menyambungkan pihak pekerja dan Kerajaan Negeri Perak.

Ucapan Y.A.B Dato, Seri Dr. Zambry bin Abd Kadir memaklumkan bahawa Cuepacs telah memainkan peranan yang besar dalam memperjuankan kebajikan Warga Perkhidmatan Awam dan juga menjayakan wawasan dan perancangan kerajaan. Setiap kita harus mempunyai perasaan bangga, bersemangat tinggi untuk menjadi warga perkhidmatan yang mempunyai iltizam dan komited terhadap tanggunjawab masing-masing dan berusaha mempamerkan mutu perkhidmatan yang berkualiti dan cemerlang. Semangat kerja berpasukan hendaklah sentiasa diberi perhatian serius agar matlamat " 1 Malaysia, Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan " tercapai.









Tiada ulasan: