SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

16 Julai 2016

CUEPACS IKRAR TERUS JADI TULANG BELAKANG KERAJAAN - AZIH MUDA

Bernama
16/7/2016



Datuk Azih Muda
IPOH, 16 Julai (Bernama) -- Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) berikrar untuk terus menjadi tulang belakang kepada kerajaan, kata Presidennnya Datuk Azih Muda.

Beliau berkata janji itu diikrarkan bagi memastikan kerajaan pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak terus mendapat kepercayaan rakyat.

"Kami yakin hubungan antara pekerja dan majikan umpama ayah dengan anak dan jika ia baik maka ia akan memberi kelebihan menggembirakan rakan-rakan di pihak kerajaan," katanya.....

3 ulasan:

Unknown berkata...

setuju dengan cuepacs,berilah sokongan kepada kerajaan pemerintah sekarang.

pihak kerajaan pula sangat wajar mengutamakan kebajikan penjawat awam ( tidak termasuk badan berkanun ).

dalam badan berkanun hanya pengerusi sahaja yang menyokong kerajaan tetapi kakitangannya tidak menyokong kerajaan sedia ada.

Kagumas berkata...

Hang nak bela penjawat awam ka kerajaan? Esok ni yg naik pangkat/gaji/ elaun cuma pdrm, tentera & guru! PA lain semua setaraf pecacai angkat najis! X perlu kebajikan... mmg padan laa semua PA skang sokong pembangkang!

Unknown berkata...

Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk MBAH SURYO kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual MBAH SURYO meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya MBAH SURYO lah yang bisa merubah nasib kami..MBAH SURYO orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 0823~4299~7888-MBAH SURYO,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.