SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

10 November 2009

PERTEMUAN AHLI MAJLIS KONGRES DENGAN YAB. PERDANA MENTERI

Media Cuepacs
10/11/2009



Pudu: Perjumpaan Ahli Majlis Kongres dengan YAB. Perdana Menteri akan diadakan pada 12 November 2009 jam 4.00 petang di Bangunan Parlimen . Satu pra-pertemuan akan diadakan kepada semua Ahli Majlis Kongres di Wisma Cuepacs pada jam 11.00 pagi . Selepas itu jam 2.00 petang Ahli Majlis Kongres akan di bawa dengan bas menuju ke Bangunan Parlimen. Semua Ahli Majlis Kongres lelaki di minta memakai baju kot dengan tali leher (tie) dan wanita memakai pakaian yang bersesuaian.

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan takut minta bonus, minta dan minta lagi ... kami sokong anda semua.

Tanpa Nama berkata...

elokla tu..biar selesai semua. Harap2 Cuepacs minta supaya tarik balik Elaun Keraian sbb x digunakan dgn betul ataupun tukar nama je elaun tu kpd Elaun Diri Sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Perkara pertama pd perjumpaan tu Nasihatkan Najib " Telajak Perahu Boleh undur tp bila Terlajak Kata...." Bonus wajib di berikan pd Anggota bawahan... hargailah mereka kerana Pegawai atasan 52 dan keatas setiap bulan telah dibayar keraian mereka. Najib Bagijelah... Semus Anggota Kongres jangan putus asa.. Tn Hj Presiden Cuepacs kami sentiasa di belakang Anda. Perjuangkan nasib kumpulan sokongan dan kakitangan bawahan..

Tanpa Nama berkata...

minta jgn tak minta bonus.... dan suruh najib minta maaf sekali kepada kakitangan awam... dengan kenyataan yg dibuat tempoh hari.... ramai p.a rasa terhina dgn kenyataan PM tempoh hari...

Tanpa Nama berkata...

MOGOK MOGOK MOGOK

Tanpa Nama berkata...

suruh die ceraikan sirosmah tu...ntah2x shopping berjuta2x pakai duit rakyat...F*&k Rosmah.... baru kakitangan awam dapat bonus...hahaha

Tanpa Nama berkata...

kata pada najib kalau nak jadi pm jangka panjang berikan bonus 2 bulan kepada kaki tangan awam. jika tidak selamat tinggal UMNO/Be End.

Tanpa Nama berkata...

kepimpinan yang lepas seolah setuju bonus diberikan sebulan kerana : dalam setahun ada 52 minggu dibahagi dengan4 minggu = 13bulan. Oleh itu setiap tahun sepatutnya PA mendapat 13 kali bayaran... PA hanya mendapat 12x je... 1 bulan kira gaji jugalah.. tu pun tak faham2 ke....

smn berkata...

Selamat bertemu no 1, harap dapat satu keputusan yang terbaik untuk semua kakitangan awam dan majikan kita. Muzakarah dengan berhemah, ibarat menarik rambut dari tepung! marikan kita berdoa agar Tuhan makbulkan hasrat kita. Insyaallah!

Tanpa Nama berkata...

takpe.PKA undije PAKATAN nanti

Tanpa Nama berkata...

KAMI KAKITANGAN SOKONGAN MENYOKONG TINDAKAN TUAN PRESIDEN CUEPACS...IA ADALAH WAJAR KERANA EKONOMI SEMAKIN PULIH.PM SENDIRI UMUM KDNK DAH NAIK 4%.OK LA TU.

Tanpa Nama berkata...

Mintak jangan tak mintak. Bukan duit dia. Duit rakyat, duit kita. Keluar belanja bende yang x faedah bulehhh..

Tanpa Nama berkata...

kalau bagi bonus pun tak rugi sebab aliran wang....kerajaan dapat balik...ish2x...kenape la mat monggol @ najib nie kepale otak die tak mcm mahathir ha???.. buduh tul...

abekhalid berkata...

aku rasa najib ndak pentingkan sangat pasal aliran duit dalam negara.dia lebih fokus kepada aliran duit dalam poket kroni2 dia.lepas ni duit yang sepatutnya boleh bayar bonus, buat jalanraya kampung dan jambatan akan digunakan membeli helikopter baru bagi menggantikan NURI. lepas ni si bekas banduan Razak Baginda mesti senyum lagi.jangan berharap bukan2.aku confirm memang bonus tiada tahun ni.tapi mau dekat PRU13 tengoklah.ekonomi baik ndak baik dia mesti bagi bonus atas alasan menghargai jasa kakitangan awam.sekarang ni memanglah kakitangan awam ni ndak bermoral.damn u NAJIB

Tanpa Nama berkata...

2004 pak lah menjadi PM, semua PKA dapat BONUS dan kenikan ITP
tapi NAJIB menjadi PM, langsung tiada apa pun. langsung tak menghargai PKA .damn...................najib

Tanpa Nama berkata...

xpayahla nak mintak bonus lagi..suruh najib tarik balik kenyataan dia tu...celaka betul mulut dia!!!

Tanpa Nama berkata...

Paklah dan Tun merupakan PM yang perihatin...
najib sungguh menyedihkan.....

Tanpa Nama berkata...

Ye kita tunggu PRU akan datang... biar kita undi pembangkang... pembangkang ni lagi x de belas kasihan...sumernya nk telus ... alamatnya PA sekarang abis la kena buang sebab x perform atau kuat sangat mengular / minum / berjoget sana sini / baca citer artis

Ye kita tunggu PRU dan undi pembangkang demi PA yang lebih cemerlang dan rajin berusaha demi negara dan bukan pegi jualan, jom heboh, alamanda, tgk wayang, joget2, tari menari dsb

Setuju!!