SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

02 Mac 2011

ANUGERAH HARI PEKERJA 2011- PELAWAAN KEPADA MAJIKAN DAN PEKERJA UNTUK MENYERTAI PERTANDINGAN ANUGERAH HARI PEKERJA 2011

Media
Cuepacs
2/3/2011



17 ulasan:

KSKM MALAYSIA berkata...

Anugerah Kesatuan Contoh Sektor Awam Tahun 2010 telah di menangi oleh Kesatuan Sekerja Kakitangan Makmal, Kementerian Pelajaran Malaysia (KSKM).

Tahun 2011 , Kesatuan manakah yang akan terpilih ?

Ahli KSKM Malaysia berkata...

Tahniahlah buat KSKM Malaysia yang telah berjaya di nobatkan sebagai Kesatuan Contoh tahun 2010, semoga ia memberi kekuatan buat KSKM membantu ahli-ahli nya yang sedang terinaya oleh pihak pentadbiran sekolah.
Exco-exco kanan KSKM Malaaysia,turunlah ke sekolah-sekolah , saksikan sendiri keadaan Pembantu-pembantu Makmal yang bertugas di Makmal Sekolah dan Kolej Matrikulasi.

manaf Jeli berkata...

tahniah BN, dalam TV3 tadi nyata calon BN amat mesra rakyat, mmg melakili aspirasi PA. calon Pas lang x masuk TV, agaknya dh lari kot takut pada keikhlasan dan kebenaran Umno dan BN

elok kali bagi pada UMNO pula, harap benarlah PAP naik ke N27

Tanpa Nama berkata...

TV 3 suku kan UMNO dan kroni2 yg punya. Selama nie pun mana pernah tv laknat tu kelurkan kenyataan yg baik dari pemimpin pakatan rakyat. Semua panggilan kepada PR adalah pakatan pembangkang. Di semua negeri PR tak ada pulak gelaran Barisan Pembangkang. Tulisan kau nampak sangat kejahilan dan kebebalan yg melampau. Ada otak tak mau pikir

Meluat Dengan Politik Bodoh berkata...

Hoiiiiiiiiiiiiiii, kat sini bukan gelanggang politik, nak cakap politik pergi ajer le Blog Politik.

Sendiri mahu ingatlah..........

Tanpa Nama berkata...

harap yang dapat anugerah tu jangan sampai indah kabar dari rupa saja, banyak yang dapat anugerah hanya cantik di luar sahaja tapi didalam lagi teruk, hanya lakonan sahaja.

Anti Hasad Dengki Se Malaysia berkata...

Jangan dengki menengki, kesatuan lain dapat Anugerah. Buangkanlah hasad dengki itu wahai saudara.

Itulah Melayu, tak habis dengan berhasad dengki sesama sendiri.

Tanpa Nama berkata...

kalau ada anugerah pemimpin kesatuan pekerja terbilang, elok la anugerah itu disampaikan kepada pemimpin kesatuan cuepacs dato omar osman.byk perubahan yg dibuat olehnya semenjak memimpin kesatuan tersebut.terimakasih.cuma yg jd persoalannya disini kenapa semenjak dato najib jd PM,dato omar jd kelu dn tidak seagresif dahulu?

Tanpa Nama berkata...

Bagi saja la pada Rosmah

Tanpa Nama berkata...

bahasa melambangkan bangsa.

Tanpa Nama berkata...

bagilah anugerah ini pada ketua-ketua jabatan...kam golongan marhein staf bawahan ini hanya nak naik gaji dan elaun saja..anugerah2 tak main le...

Ahli KSKM.PERAK berkata...

sebagai ahli,sy juga berbangga apabila KSKM dianugerahkan kesatuan contoh.namun apakah ia mencerminkan kita benar2 cemerlang dlm memperjuangkan nasib ahli? Tiada mkna sekiranya setiap tahun sekalipon kskm memenangi anugerah tersebut tapi rintihan ahli masih dipandang sepi..sebagai ajk kesatuan kita bekerja bukan utk mengejar anugerah tetapi membalas kepercayaan dan amanah yg diberikan oleh ahli bg membela mereka..ckup2la bermegah dgn anugerah tu..teruskan kerja sepertimana yg telah diamanahkan oleh ahli.

2bz4money berkata...

Wajar pengiktirafan diberikan kepada golongan pekerja bukan hanya dari segi aspek Produktiviti sahaja, malah perlu penekanan kepada aspek Integriti.

Tanpa Nama berkata...

aku sokong tampa nama tu. anugerah tu bagi je kat bos2, kami cuma nak kenaikan gaji untuk menampung kehidupan kami ni.

Bukan Ahli Kesatuan berkata...

Apa lahhhhhhh, sesama ahli pun nak berbalah, buat malu ajer..........

Bak perpatah Meludah ke langit, akhirnya terkena muka sendiri.

PA Veteran berkata...

Pakatlah elok-elok jangan bersengketa sesama sendiri.
Orang luar melihat apa yang anda tulis.

Tanpa Nama berkata...

Pekerja di Malaysia yang rendah makin naik gred dan gaji kepada pertengahan,yang atas makin naik gred dan gaji tinggal jauh kumpulan pertengahan, yang pertengahan pi mai pi mai dok tang tu juga.Kumpulan pertengahan 2, N17 - N26, Tapi mereka ni tak sedar diri cakap berdekah-dekah ibarat ayam menang kampung tergadai....fikir2kan lah