SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

30 Julai 2022

SEBUTHARGA BAGI BEKALAN BARANG-BARANG PERKHIDMATAN KERJA-KERJA BEKALAN MENCETAK BUKU LAPURAN KONVENSYEN TRI-TAHUNAN CUEPACS BIL- 28 SESI 2022-2025 BAGI KEGUNAAN CUEPACS NO SEBUTHARGA : BIL 5/2022

 Cuepacs
30 Ogos 2022


SEBUTHARGA BAGI BEKALAN BARANG-BARANG PERKHIDMATAN
KERJA-KERJA BEKALAN MENCETAK BUKU LAPURAN KONVENSYEN TRI-TAHUNAN CUEPACS BIL- 28  SESI 2022-2025  BAGI KEGUNAAN CUEPACS



NO SEBUTHARGA : BIL 5/2022                                            Tarikh : 30 Ogos 2022

 

KEPADA :­­­

……………………………………………………

……………………………………………………

……………………………………………………

 

Pelawaan Sebutharga dikeluarkan oleh:

CUEPACS
Tingkat 1, Wisma CUEPACS
Jalan Gajah Off Jalan Yew, Pudu
55100 Kuala Lumpur.

 

1.    Syarat-syarat penyerahan / penyempurnaan dikehendaki : DIMASUKKAN DALAM SAMPUL SURAT YANG DISILKAN DAN DICATITKAN NOMBOR SEBUTHARGA DIKIRI HADAPAN SAMPUL.

 

2.    Tarikh tutup sebutharga hendaklah diserahkan pada : 12  September 2022 sebelum jam 12.00 tengahari di Peti Sebutharga yang diletakkan Ibu Pejabat, Tingkat 1 Wisma CUEPACS Kuala Lumpur.

 

3.    Semua penender hendaklah hadir dengan sendiri bersama contoh barangan yang hendak di bekalkan, membentangkan dan seterusnya meletakkan harga tawaran dalam borang tender. Sebutharga mestilah dimasukkan kedalam satu sampul berlakari dan bertanda, Sebutharga No.5/2022

 

4.    Semua perbekalan barangan ini hendaklah dihantar terus ke Wisma CUEPACS Jalan Gajah, Off Jalan Yew Pudu atau suatu alamat yang akan ditentukan kelak oleh CUEPACS (Kuala Lumpur/Selangor).

 

5.    Penender yang Berjaya hendaklah menghantar barangan pada suatu tarikh yang akan ditetapkan kelak oleh CUEPACS sebelum konvensyen.

 

6.    Jawatankuasa setuju terima sebutharga tidak terikat dengan mana-mana tawaran harga tertinggi, terendah atau sebarang bentuk yang difikirkan memuaskan hati penender.

 

7.    Sebutharga hendaklah sah selama  90 HARI selepas itu.

 

8.    Sila beri sebutharga bagi bekalan barang-barang / perkhidmatan yang di senaraikan di
     bawah dengan tertakluk kepada had-had dan syarat-syarat yang ditetapkan.

 

 

BIL

PERKARA

KUANTITI

HARGA PUKAL (RM)

1.

BUKU LAPURAN
Specification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 128 glossy art paper
- Full Color

2000 unit

 

2.

BUKU MINIT
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design

2000 unit

 

3.

BUKU USUL-USUL
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design

2000 unit

 

4

PENYATA AKAUN
Spesification
Cover
- 260 glossy  art paper
- full color printing front & back
- with perfect binding
- with UV lamination
Inside
- 80 gram simili paper
- with design

2000 unit

 

 

JUMLAH SEBUTHARGA

 

 

 Tawaran sebutharga dengan perkataan : Ringgit Malaysia ….………….....................................……………………………………………………………………………………………………………...........................................................................

Tempoh bekalan boleh dihantar : ……………………………………………………………..

 [Diskaun – diskaun perniagaan, tunai, bayaran cepat dan diskaun-diskaun lain dan apa-apa bayaran tambahan ( misalnya cukai dan belanja membungkus ) hendaklah ditunjukkan].

Saya/Kami dengan ini menawar untuk membekalkan barang-barang perkhidmatan di atas dengan syarat-syarat yang ditunjukkan di atas. 
 

Nama penuh pengurus                  : ……………………..........................………………….

Tandatangan dan cop pembekal  : ………………………………………...........................


Alamat                                           : ……………………………………………………….….

                                             .………………………………………………….………


No. Telefon                                   : …………………………………………………….…….

 

Tarikh                                            : ………………………..……………………….……

 


Tiada ulasan: