SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

12 Disember 2008

MAJLIS PERASMIAN MESYUARAT AGONG LUAR BIASA DAN TAKLIMAT ISU SEMASA DI KESATUAN KAKITANGAN SOKONGAN UNIVERSITI TEKNIKAL MELAKA (KKUTEM)

arhmn
Media CUEPACS
12/12/2008


Melaka: Majlis Perasmian Mesyuarat Agung Luar Biasa dan taklimat isu semasa telah diadakan di Dewan Kafeteria Universiti Teknikal Malaysia. Majlis dimulakan oleh Presiden KKUTeM En. Jamal Nasir dengan mengalu-alukan kedatangan Presiden CUEPACS.Belia berbesar hati atas kedatangan Presiden CUEPACS majlis tersebut. Selepasitu Presiden CUEPACS Tuan Hj. Omar Osman memberi taklimat mengenai isu-isu semasa mengenai PTK yang tiada elemen peperiksaan dan digantikan dengan elemen-elemen seperti perbincangan dan temuduga, pertambahan cuti golden hand shake sebanyak 30 hari menjadikan jumlah 150 hari.Skim KWSP, imbuhan tetap perumahan, opsyen cuti rehat dan lain-lain lagi. Presiden CUEPACS mengingatkan kakitangan perkhidmatan awam sentiasa menjaga displin dan meningkatkan kualiti kerja. Skimkebajikan yang ada di kerajaan amatlah terbaik.

Tiada ulasan: