SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

01 November 2010

PM DINASIHAT BEREHAT

Berita Harian
1/11/2010



KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak dinasihatkan supaya berehat di kediaman dan mengelakkan daripada menghadiri semua majlis rasmi berikutan rawatan perubatan selepas terdapat simptom penyakit cacar.

Penasihat Media Perdana Menteri, Datuk Seri Jalaludin Bahaudin, dalam kenyataan kepada BERNAMA menyatakan Najib mula berasa kurang sihat dan kemudian didapati ada ruam panas, sakit otot dan sendi pada hari terakhir Sidang Kemuncak ASEAN ke-17 dan berkaitan di Hanoi, Vietnam selama tiga hari.

“Setibanya di Subang (Selangor) hari ini (semalam), beliau menunjukkan ada tanda awal menghidapi penyakit cacar dan dengan segera mendapat rawatan. Oleh kerana ubat diberikan awal, Perdana Menteri menunjukkan respon yang baik,” katanya. Katanya, doktor peribadi Najib menasihatkan Perdana Menteri berehat di kediaman dan mengelak daripada menghadiri semua majlis awam dan rasmi.

31 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.2 juta penjawat awam mendoakan Dato Najib agar dapat segera sembuh serta bakal menyambut kemenangan BN di Galas

Tanpa Nama berkata...

klu bg bonus x jd mcmtu..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Berkat doa PA yang ditindas tanpa bonus dalam Bajet 2011...supaya memberi kesedaran!!! 1.2 juta doa laknat pada PM dan keluarga...

Tanpa Nama berkata...

sakit tulang makan la ubat.. kalau dah tak boleh buat bagi je jawatan tu pada orang yang boleh buat..

Tanpa Nama berkata...

betul betul betul...

kefifitan berkata...

haha...dasyatnye komen korang...takpe la sbb sesama islam...aku doakan agar PM cepat sembuh dan dapat jalankan kerja-kerja negara dengan sempurna segera...amin

kene doakan beb,walaupun dia musuh kita...

Tanpa Nama berkata...

ITU SEBAGAI PERINGATAN DARI ALLAH.

Tanpa Nama berkata...

ade la dosa2 yg PM buat tu..

Tanpa Nama berkata...

moga cepat sembuh dari segala penyakit....dan renung2 kan la nasib kami....kami takmau bonus....kami nak elaun cola di selaraskan dan elaun rumah dinaikkan

Rahman Nanyan berkata...

kami seluruh pembantu tadbir persekutuan amat mengharapkan pemimpin agung kami YAB PM segera sembuh dan kembali menjalankan kerja2 parti dan negara.

Mengalir air mata mengenangkan betapa peritnya dugaan pemimpin beriman dan wasatiyyah seperti beliau. Harap beliau dan Datin Seri bersabar dan berdoa kepaa Allah selalu

senapi berkata...

jangan2 ini sebenarnya santau dari penyokong pakatan rakyat kot??? minta unit jenayah komersial siasat segera

PA yang simpati berkata...

Ciannye..lepas ni kena minum ayag nyok no..

Tanpa Nama berkata...

ADA AKU KESAH..PEDULI APA AKU..YANG AKU TAHU KAMI PA TAK DAPAT BONUS..

Tanpa Nama berkata...

Ngada ngada sakit sikit riuh se malaysia

Cikgu Murni berkata...

Itu sebab PDRM banyak gagal dalam siasatan, takkan PM sakit suruh bahagian jenayah perdagangan siasat, suruhlah doktor terbaik rawat, mari kita doakan PM kita sihat dan cepat sembuh dan kembali ke tanah air untu berkempen di galas dan batu sapi, hidup PM.

Tanpa Nama berkata...

Kalau menang di Batu Sapi dan Galas tak payah ubat PM akan serta merta baik, tapi kalau kalah alamak? senyum dalam tangisan

Tanpa Nama berkata...

Ooohh demam pilihanraya rupenye.. hih.. hih...hih..

Tanpa Nama berkata...

korang tak tau lagi ker......tanah nye masih merah lagi gua cakap lu

Tanpa Nama berkata...

salam semua..satu sikap yang tidak sepatutnya kita sebagai umat manusia,lebih2 lagi sebagai umat Islam mendoakan kehancuran atau memburukan sesama kita..InsyaAllah semoga PM,serta keluarga dilimpahi rahmat dan barakah dan cepat sembuh dan dapat menjalankan tugas seperti biasa..Amin.

Mahani berkata...

Semoga PM yang disayangi cepat sembuh dan menjalankan tugas semula. Jarang dalam usia lanjut ni kena cacar sebab seumur hidup cuma kena sekali. Ini bermakna Tun Razak pandai jaga kesihatan anak nya.

Cuma satu saja yang agak menghairankan macam mana Rosmah tak tahu ada ubat yang dapat tahan cacar dari membesar. Vaksin tu dah lama ada tapi harga nya mahal tak mampu oleh orang awam, kat hospital kerajaan tak ada, tapi klinik swasta ada, itu pun doktor beri pilihan.

Klinik satu Malaysia lagi lah tak ada.

Nila berkata...

Saya tahu ubat nya, minum air kelapa supaya cepat keluar cacar tu dan mandi dengan air daun bambu, boleh cepat sembuh.

Selamat mencuba PM ku.

Isteri RM berkata...

bkn santau dr PR, tp santau timbal balas drp isteri RM sndri jgk tuh...huh puaka2....

selamat menghadapi demam campak PM, lepas hilang smua ruam2 merah tuh, selamat mengaru2 la seluruh badan wahai PM..gatal woi...miang satu badan, jgn najib miang2 lain dh la..nt isteri RM bomoh!

Tanpa Nama berkata...

manalah Datin ku ROSMAH Mansur nak cari obat utk PM kan klu PM sakit ada Peluanglah DATIN KU ROSMAH MANSUR Jln KAN sedikit tugas PM seperti Resmi Ini Dan Resmi itu Dasar Datin PUAKA SEGALA PUAKA

Tanpa Nama berkata...

Buat lagi aniaya kat PA x kasi BONUS! Doa org2 teraniaya ni dimakbulkan tuhan...

Tanpa Nama berkata...

dia demam sikit pun dah rasa teruk..cuba bayangkan kita orang awam...rakyat biasa yg bila pegi klinik kena bayar puluhan ringgit sorang...kalau bawa anak2 dua tiga orang demam..??

macam tu jugalah kita yg tak ada duit ni. duit tak cukup zaman tahun 2000 ni, alaf baru ni..tapi najib ada rasa ke itu semua?

yg dia tau, minyak mau kasi naik, barang2 mau kasi naik gst mau kasi ada, cukai perkhidmatan mau kasi naik, cukai mau kasi naik dan macam2 naik beb...

gaji?? gaji pocit..tak ada naik...

elaun?? pun pocit..tak ada naik..

cola??, elaun rumah?? pocit tak ada naik..

heeeeeeeeeeeeee..........

apa kata kita minta PM kita tu diberi kursus begini...setiap bulan dia kita bagi RM1000.00 je..untuk makan minum, bayar bil, bayar sewa rumah, bayar tol, bayar minyak, makanan, pakaian, duit sekolah, duit kereta, duit top-up, duit mengasuh dan sebagainya...agak2 dia tahan tak?? tak lama 3 bulan dah cukup ujian tu...baru dia faham apa makna itu kenaikan gaji...kalau tak sampai bila pun dia tak akan faham punya...

amacam cadangan kursus ini pada PM?? cantik tak..

halim Jempol berkata...

setuju dgn Bro Rahman Nanyan, kita sebagai PT Persekutuan akan terus mendokong BN agar memerintah selama2nya. Susah kita nak dapat pemimpin mesra rakyat seperti PM dan para menterinya, serta seluruh pucuk pimpinan parti

Tanpa Nama berkata...

Oooooo.... halim Jempol ni PT rupanya, padanlah otak pun jumud saja.

Tanpa Nama berkata...

Tak boleh blah PT tu...cakap jer lebih... Mcm bagus jer... huhuahuahaua...

Tanpa Nama berkata...

hahaha...tu baru cacar...belum cacat ilat... hehehehe..tu baru sikit doa P.A ynag sakit hati

Tanpa Nama berkata...

chesok najib pengsan terus...BN kalah kat Galas..mungkin Batu Sapi pun ..hehehehe...satu lagi BN ada dia cakap kalau kalah pun tak menjejaskan kerajaan persekutuan...cakap bodoh sombong BN nih

datuk nikah kawin berkata...

kepada mahani:
hang xsayang mulut ka dok kata lagu tu? kalau rosmah baca komen hang ni dah tentu hang kena cabai mulut...yg hang dok pi sebut sayang kat najib tu buat apa?? dia tu laki org...