SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

06 April 2011

TAWARAN SEBUTHARGA (CUEPACS)

Media Cuepacs
6/4/2011




Mempelawa yang berkelayakan untuk mebuat tawaran sebutharga seperti berikut:

1) KERJA-KERJA BEKALAN : MEMBEKAL DAN MENGHANTAR CENDERHATI UNTUK
KEGUNAAN CUEPACS. No. Sebitharga: 2/2011

2) KERJA-KERJA BEKALAN : MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BAJU T’SHIRT UNTUK
SAMBUTAN HARI PEKERJA CUEPACS 2011. No. Sebutharga: 3/2011

Tarikh Tutup : 11 April 2011

Untuk keterangan lanjut sila (klik disini)

13 ulasan:

Mak kau berkata...

Jimat duit tu untuk perkara lain yang lebih bermakna la........

Haiyoooooooooooooo.....

Tanpa Nama berkata...

SIAPA YANG SHIOK SENDIRI MENYAMBUT HARI PEKERJA? APA YANG BERBALOI DISAMBUT? KENAIKAN GAJI?

KENAIKAN HARGA PETROL ADALAH.

Tanpa Nama berkata...

Mamak omar Cupec, brape banyak peruntukan diberi oleh Cupec untuk adakan majlis tersebut???
200 ribu?
apa tujuannya?
nak nunjuk kat kerajaan malaysia??
ATAU ko nak HABIHKAN BOREH !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sokong2222 jangan dok membazir...... tumpukan kat tuntutan PA biar dpt sekurang222222nya bonus ni hampiasss pun dak.... tau222 agensi krjan negeri GLC dpt 3bulan...... yg PA makan nasi dng garam/ tongyu kata orang kedah bila akhir bulan tu pun dok buat kerja apaa.. presedennn
bodek2222 dpt malu kata tuntutan tak bermoral.....malu22222

Tanpa Nama berkata...

kawan aku kat Lembaga hasil kata basik dier dah 4k tapi aku yg balik kat federel dn keje dah hampir 30 tahun pun dengan elaun2 sekalipun tk sampai 3k aparaa.

Tanpa Nama berkata...

nk buek camnoooo..dia la nie dh de title DATO...

Tanpa Nama berkata...

a'ah LHDN kan selalu dapat bonus 2 3 bulan,alahai gaji kerani pun mana sama ngan PA..

Tanpa Nama berkata...

sambutan meriah...
fungsi cuepacs punah...
mana pelarasan gaji?
kenapa tidak perjuangan lagi isu KONTRAK?
konon cuepacs payung penjawat awam...apa yg dpt?cuepacs dapat duit,omar dapat dato..

Sy cabar Prsiden Cuepacs bangkitkan sekali lagi,isu pelarasan gaji ngan kakitangan kontrak..kalau kerajaan masih mahu berdolak dalik,sy cabar cuepacs boikot hari pekerja..itu baru betul perjuangan hak pekerja..

BLADE..

Tanpa Nama berkata...

membazir duit betul beli cenderahati, duit tue boleh digunakan untuk membantu penjawat awam yg miskin...

pekerja pelantar minyak berkata...

semua komen buruk pasal CUEPACS!!??
Teruk sangat ke Cuepacs ni?
Aku sekadar pemerhati daripada pelantar minyak Kertih yang gaji beribu-ribu.
Hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Ha..ha...nanti minyak dah abis ko pun akan join kami PA ni juga...jangan takut masanya akan tiba...haha..ha...join jangan xjoin...akai ada.

budakkampong berkata...

ha ha betoi2 setuju dengan komen di ats nih,wahai pekerja pelantak@pelantar minyak awat minyak hang ingat banyak sangat ka.?gelakkan org konon..nanti2 minyak dh habis masa tu hang tau la kentut tu busuk ka dakk..hu hu,

tuan omaq ni pun satu,letih arr dengan dia nih,tuntut macm2 tapi tak berkesan,aku harap tuan omaq letak jawatan la kalau tak mampu buat tuntutan.. tahun ni kita boikot la sambutan hari pekerja sebab takda faedah lansung bt kita,jadi untuk apa nak sambut.. PM kita pula hanya tumpu pada sabah sarawak,kita PA tak dihiraukan,takpala kan,tunggu PRU13 ..kalau takda perubahan atau perubahan yang dah terlambat ,kita undi yg lain plak,,..lepas ni kita tgok siapa yang tak hiraukan siapa..

Tanpa Nama berkata...

masa muda , ada tenaga memang baik dgn gaji beribu2 dipelantar minyak....tetapi bila umur 55 keatas baru lah tahu nanti... kentut pun tak keluar memang kita berani cakap apa yg kita belum pernah alami lagi...