SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

07 Mei 2010

MAJLIS PERHIMPUNAN PENJAWAT AWAM TAHUN 2010 DI TUNDA DARI 13 MEI KEPADA 14 MEI 2010

Media Cuepacs
7/5/2010



Majlis Perhimpunan Penjawat Awam Tahun 2010 ditunda dari 13 Mei ke 14 Mei 2010. Sekian dimaklumkan.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

omar,sila letak jawatan kau. kau gagal membela nasib PKA

Tanpa Nama berkata...

SAUDARA HJ.OMAR HJ OSMAN, JGAN MUDAH MENGAKU KALAH.INI SEMUA ANGKARA MUSUH-MUSUH DALAM SELIMUT YG TIDAK BERANI BERSAMA-SAMA BERJUANG UNTUK KEBAJIKAN PEKERJA DI MALAYSIA.TN HAJI OMAR HANYA AKTOR TAK RASMI,BELIAU TDK MEMPUNYAI KUASA UTK MEMUTUSKAN SESUATU DASAR SEBALIKNYA BELIAU HANYA MEMBERI MAKLUMAT DAN MENCADANGKAN SESUATU PERKARA ATAU TUNTUTAN KPD KERAJAAN.

Tanpa Nama berkata...

Satu kegagalan pemimpin tertinggi cuepacs adalah :
1.semasa menerima kenaikan gaji PKA yang tidak sama semasa mantan Pak Lah.
2.cola yang tidak sama antara PKA
3.gagal menjawab tuduhan PKA tidak bermoral bila meminta kenakan gaji
4.gagal memperjuang hak semua PKA..ingat sama PKA bukan setakat polis dan tentera saja...

Tanpa Nama berkata...

omar sila letak jawatan lah

Tanpa Nama berkata...

omar sila letak jawatan

BERUK Kebangsaan berkata...

en omar lebih baik letak jawatan, bagi kami pula mnerajui cuepacs. dengan otak kerani/pembantu tadbir yang lebih bijak, pintar serta bergeliga berbanding PKA lain, pastilah cuepacs akan lebih mantap. langkah pertama yang akan diambil ialah memecat NUTP dari CUEPACS supaya guru tidak lagi menikmati kenaikan gaji selama-lamanya

1Malaysia, kerani didahulukan, Pencapaian diutamakan

Che Gayah binti Senapi
S/U Penaja (BERUK) Kebangsaan
Badan Ekonomi Rakyat Usaha Kerani-N17/W17/S17/E17 (BERUK)

Ir. Kamil Imran berkata...

harap grd 41 x lagi disikitkan kenaikan berbanding sokongan. tanggungjawab kami berat, bkn mcm kerani atau sokongan yg snggup lari jika ada masalah kerja dan tidak berfikiran panjang. (mcm dlm komen2 kat shout-hampir semuanya geng sokongan la tu)

sokongan asyik mempertikaikan mngapa beza gaji org ada ijazah dan mereka. dulu ms saya keje swasta pn sama. bezanya = TANGGUNGJAWAB.. mgkin kerani rasa mereka sgt2 penting, tetapi apakah kerja mereka itu memerlukan satu ketelitian/ketanggungjawaban yg amat tinggi berbanding gred 41? x kira la di balai, sekolah atau pejabat..

oleh kerana x berfikir waras dan panjanglah kerani2 ni menjadi berlagak dan boleh mgarah pegawai utk hal remeh.

kakak saya di sekolah pun sgt pening dgn sikap keraninya, bercakap bagaikan tiada perasaan ehsan dan angkuh sekali. bagaikan merekalah yang paling hebat dan berkuasa di sekolah. tu belum lagi bila ditanya pasal pergerakan gaji yg x naik2 berbulan2, pasti leteran bermuka masam akan diterima oleh insan hina gred41 dari insan mulia gred17 itu.

fikir2kan lah

pegawai juga (mosti)

Tanpa Nama berkata...

macam pernah dengar ayat sikamil ni

Tanpa Nama berkata...

NUTP ada menteri dok jaga depa serupa juga dgn polis dan askar.
orang lain dalam PA tadak.
rumusan nya menteri umno penaakut. takut kalah masa PRU. kalau rakyat nak kalih maka terkalihlah. cikgu. askar dan polis boleh buat apa..
LU pikiag lah sendiri.

1 Malaysia, Rakyat didahulukan, Cikgu, askar dan polis diutamakan.

Tanpa Nama berkata...

"Menaikkan gaji sejuta kakitangan awam di negara ini menjadi antara elemen utama bagi menjayakan Model Ekonomi Baru (MEB) kata Timbalan Menteri Kewangan Senator Datuk Dr Awang Adek Hussein"..petikan UM...dengar macam bagus je....tapi tak guna juga kalau kenaikan seperti semasa mantan Pak Lah..menyusahkan..cuepacs tolong tengok perkara ni...jgn jadi pak turut je...

Tanpa Nama berkata...

Ir. Kamal Imrah...Babi mu..celaka... sial...gampang...anak haram mu...

Tanpa Nama berkata...

kisah gaji ni memang tak boleh habis punya...

cuepacs pun rasanya kena ditadbir oleh kumpulan profesional pulak kot...yang ada ijazah ke..master ke...baru padan dengan jawatan...

orang ada kelulusan tinggi ni fikiran pun cerdik sikit...

tapi en omar pun cerdik juga..jadi bab gaji ni kena kaji betul2..

kadang2 budak baru masuk kerja potong gaji orang lama kat jabatan tu...ish...

tak ngape lah...dah duit demo punyo...hehe..

Tanpa Nama berkata...

Perhimpunan dah selesai...padan muka PA semua...habuk pun tarak...ada Presiden pun tak boleh buat apa..cakap jer pandai tapi tak berani bertindak...kesian kan PA semua...polis dan tentera juga yang gelak besar...