SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** CUEPACS DI HATI KU***Tema Hari Pekerja CUEPACS 2023 : PEKERJA BERINTIGRITI TUNJANG NEGARA MADANI*** SAMBUTAN HARI PEKERJA 1 MEI 2023

02 Mei 2008

SALAM SEJAHTERA,SALAM PERJUANGAN DAN SALAM HARI PEKERJA

Dalam merealisasikan hasrat kaum pekerja sektor awam khususnya kumpulan sokongan. Kongres telah telah membuat keputusan pada 2 April 2008 di Trolak untuk memboikot Hari Pekerja pada 3 Mei 2008 dan 29 Mei 2008. Alangkah terkejut juga semua Pegawai Tertinggi selepas mendapat maklum balas dari Ketua Setiausaha Negara (KSN) pada 14 April 2008, 16 April 2008 Menteri Sumber Manusia, 17 April 2008 Perdana Menteri dan 18 April 2008 taklimat PTK. Petangnya Kongres Khas telah menarik balik untuk memboikot kedua hari pekerja tersebut.

Selepas 6 tuntutan di bincang dengan YAB Perdana Menteri satu sahaja di tolak, 5 lagi di terima secara positif. Kita menunggu secara berdebar-debar pengumumannya yang dijangka pada 10 Mei 2008 oleh YAB Perdana Menteri. Pegawai Tertinggi CUEPACS pun agak berlapang dada dengan permintaan gabungan ahli dan selesai semuanya. Tetapi apakah itu yang kita mahukan setiap kali tuntutan terpaksa kita menyatakan dalam media secara meluas.



Gambar Sekitar Sambutan Hari Pekerja di Dewan Jubli Intan Johor Bahru Johor.










1 ulasan:

mohamad fairus kaseh berkata...

Salam tahniah kepada Sdr KU Azmi atas inisiatif ini. Pasti memberikan impak yang besar bagi menyegarkan aktiviti CUEPACS keseluruhannya.

tahniah juga pada Tuan Haji Omar yang sentiasa berjuang tanpa jemu untuk kepentingan anggota keseluruhannya.

MOHAMAD FAIRUS