SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA TONGGAK KEMAKMURAN NEGARA

01 Disember 2013

KARPAL: JEFF OOI PERLU MINTA MAAF / JEFF OOI AKUI KESALAHAN, MINTA MAAF

Sinar Harian
1/12/2013

Karpal Singh GEORGETOWN - Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh meminta Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi supaya meminta maaf kepada semua kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) berikutan ketelanjurannya menggelar kakitangan pihak berkuasa tempatan itu kucing kurap.
Karpal berkata, semua kakitangan dan pegawai MPPP sama ada berpangkat rendah atau tinggi perlu dihormati.
Menurutnya, tindakan Jeff Ooi itu keterlaluan dan menghina penjawat awam.
Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucapan di Kovensyen Biasa DAP Pulau Pinang 2013, hari ini.



Jeff Ooi Chuan Aun GEORGETOWN - Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi membuat kejutan naik ke pentas utama tanpa dijemput dan mengemukakan permohonan maaf kepada kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPP) kerana menggelar mereka kucing kurap.
Pada mulanya beliau dilihat mendiamkan diri ketika ucapan Karpal yang menegurnya berhubung isu itu.
Jeff Ooi kemudiannya mengumumkan beliau memohon maaf kepada semua kakitangan MPPP setelah diminta Karpal ketika Kovensyen Biasa DAP Pulau Pinang 2013, hari ini.Menurutnya, beliau hanya mengikut nasihat Pengerusi DAP Kebangsaan dan bukan orang lain.

57 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yeah... no 1... jeff sila minta maaf...

Tanpa Nama berkata...

apa yang kau dapat bila jadi komentar yang pertama? hah?

bodoh! banyak lagi benda berfaedah kat dunia ni boleh main, benda bodoh macam ni kau main!

bunuh diri lagi baik la!

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullahalazim... ko ni muslim tau non muslim ucap mcm tu... no.1 pun, bukan efek apapun... tp ucapan ko tu, umpama org tak der aqidah... bawah istighfar.

Tanpa Nama berkata...

yahoooo aku no 4 bkn no 1 kalu x yg no 2 soh bunoh dri kerna zakar dia x bole bdiri

Tanpa Nama berkata...

Jeff ooi tak perlu minta maaf sebabnya,

1. Masih ramai penjawat awam berkira kerja, itu buka bidang aku ini bukan bidang aku dia sanggup bertapa di lab atau tido di stor tak nak tolong jabtannya takut nanti disuruh2 lagi.

2. Tiada komitmen, setiap tahun minta tukar asyik2 masalah dia, perut dia dan bawah perut dia, pernahkah dia pk klu dia klua siapa nak ganti nya berkhidmat di kawasan itu sedangkan di negeri nya dah ramai org berkhidmat.

3. Famili first, klu perniagaan sendiri tak apa, ini duiy rakyat, datang lambat balik awal sbb urus anak, bawa anak ke tempat kerja ganggu konsentrasi yg kesian klu guru bawa anak masuk kelaw kesian murid.

4. Bisnis luar, curi masa kerja, urus restoren, pasar malam, juall mlm, forex, homestay kereta sewa, mereka tak pk ke curi waktu kerja gaji jdi haram?

5. Klua merokok setiap 5 min, tonton tv, main fb, dtang jam 10 balik jam 3, tak datang waktu cuti sekolah, curi susu kotak budak dll s3muanya perangai k7cing kurap.

Tanpa Nama berkata...

nak mintak maaf pun kena tunggu kapal singh..ikut kamu ler..mereka ni hidup ada kasta2 kot?..

Tanpa Nama berkata...

Minta maaf tak ikhlas....

Tanpa Nama berkata...

Biasa la bila tersepit minta maaf, abis cerita. Wal hal semua cerita dah berminggu dijaja. Mudahnya pihak PA terimanyaaaa.
Pas ni ada lagi yang buat hal, bila didesak minta maaaf, abis cerita.
Buat muka 10sen....

hahahahha

Tanpa Nama berkata...

bukan susah mana pun.

mula-mula carut dulu. lepastu ungkapkan kata "maaf".

selesai...

esok2 buat balik. lepastu minta maaf balik.

kitarannya akan pusing2 macamtu saja.

Tanpa Nama berkata...

Nasib Sahabatt PA, Kita berkhidamat utk negara, pemimpin nakkan pelaksanaan dasarnya tapi kita PA pulak dicaci apatah lagi nak ucap terima kasih,...macam macam pemimpin hari ni.....

Tanda Nama berkata...

itu bukan pemimpin bai. tu ahli politik namanya.


di malaysia ni takda pemimpin. yang ada cuma politician.

pemimpin sejati cuma Rasulullah S.A.W. sahaja. sapa yang takboleh ikut cara dia dalam menjalankan pentadbiran negara tak layak dipanggil PEMIMPIN, sebaliknya hanya layak dipanggil AHLI POLITIK sahaja. ataupun bolehlah dipanggil KETUA kalau nak sangat gelaran.

Tanpa Nama berkata...

Tarif elektrik di Semenanjung Malaysia naik sebanyak 15 peratus atau 4.99sen setiap kilowatt, menjadikan harga baru untuk sekilowatt 38.53sen. Minyak, GST naik, sekarang tarif elektrik pula. Terima kasih kerana anda telah mengundi Barisan Nasional "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan". Padan muka semua!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mana dia borang opsyen nak sain ni utk 81 skim ni.... dah bulan disember ni..kena tipu lagi la...kena tipu lagi ... kesian kat kekawan aku dlm 81 skim tu ....

Tanpa Nama berkata...

AS'SALAMUALAIKUM... KEPADA SESIAPA YG BERKENAAN...

NAK BERTANYAKAN SATU SOALAN .. LA... GURU-GURU KAFA DINEGERI - NEGERI DAPAT BONUS TAK.... SEBAB DARI TAHUN-TAHUN LEPAS DI SESETENGAH NEGERI MEREKA TIDAK DAPAT DAPAT BONUS... MINTA PENJELASAN DARI PIHAK YG BERTANGGUNGJAWAB... SEKIAN TERIMA KASIH ...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
Mana dia borang opsyen nak sain ni utk 81 skim ni.... dah bulan disember ni..kena tipu lagi la...kena tipu lagi ... kesian kat kekawan aku dlm 81 skim tu ....

Isnin, Disember 02, 2013 4:47:00 PTG

*******************************

lor... borang tu sendiri download la... kan dtg skali dengan pekeliling tu... download isi pastu pass pada admin di opis memasing.

itu pun nak kena tutorial ker... hehehe...

apapun syabas beti... syabas...

Tanpa Nama berkata...

Habih tok guru nik aziz tu sape, pak sedare nko?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

Tarif elektrik di Semenanjung Malaysia naik sebanyak 15 peratus atau 4.99sen setiap kilowatt, menjadikan harga baru untuk sekilowatt 38.53sen. Minyak, GST naik, sekarang tarif elektrik pula. Terima kasih kerana anda telah mengundi Barisan Nasional "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan". Padan muka semua!!!!!

Isnin, Disember 02, 2013 4:26:00 PTG

------------------------------

kalau kau guna bawah 300kW/h sebulan, tak perlu menyalak, ok? kenaikan tarif hanya kena kepada mereka yang guna lebih dari 300kW/h sebulan, dalam erti kata lain pejabat/industri/komersil atau rumah yang guna sampai 10-20hp penyaman udara dengan penggunaan 12 jam sehari saja yang akan terkesan dengan kenaikan ini. yang guna ala kadar, berhemah, tak perlu melatah.

jangan sampai jeff ooi gelar ko sebagai anjing kurap sebab tak baca dahulu tapi menyalak dulu sudahla, ok??? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dia marah sbb ko ckp jeff sila minta maaf, dia org pekatan

Tanpa Nama berkata...

Mintak maaf pun secara tak ikhlas dari hati..ade ke patut diterima maaf mangkuk nie!!! Secara terang dlm kenyataan mangkuk nie dia kata "saya hanya mengikut nasihat karpal singh"...jadi pendek kata si mangkuk nie tk ikhlasla mintak maaf...maaf hanya di mulut jer tp di hati mangkuk nie masih kata sebaliknya.....kalu nak berpolitik pun jgn babitkan kami P.A...kami cuma mencari rezeki yg halal utk anak bini dan keluarga kami...tlglah hormati kerja kami..sebelum kami P.A tunjuk tk hormat pada golongan yg cam mangkuk nie...

lembing terbang berkata...

Mintak sangatla pas nie tak kira parti politik manapun yg nak bercakap pasal P.A atau pekerja swasta....jaga mulut tu,jaga sensitiviti org...pastu jangan samakan manusia cam binatang...nanti bak kata pepatah lama...kerana mulut badan binasa...berfikir sewarasnya bila berkata..bila berkata kuarkan sesuatu yg membina minda semua, bukan caci cacian belaka....

Tanpa Nama berkata...

MACAM MANA NAK MENGUKUR SESEORANG IALAH DGN SEGOLONG IJAZAH DAN PENGALAMAN KERJA. OLEH YG DEMIKIAN PENJAWAT AWAM KATEGORI SOKONGAN YG BERKHIDMAT MELEBIHI 10 TAHUN & MEMPUNYAI IJAZAH ADALAH LEBIH BERKUALITI DAN MANTAP DARI SEGI ILMU & PENGALAMAN

MAKA BAGI MENTRANSFORMASI PERKHIDMATAN AWAM , PA SOKONGAN YG LAMA BEKERJA DAN MEMPUNYAI IJAZAH PATUT DI BERI JAWATAN P&P 41

ISU MACAM JEFF OI SURUH KETAJAAN YG SELESAI.

Tanpa Nama berkata...

Boleh tetapi perlu memohon jawatan baru dan bersaing secara sihat dgn pengganggur kat luar sana. Tidak ada jaminan bahawa pegawai yg lama lebih hebat/cekap cuma 'penglamaan' tempoh kerja adalah.

Tanpa Nama berkata...

Sebab cuma jeff ooi saja yg manusia kat malaysia ni.

Tanpa Nama berkata...

Sandiwara politik pembangkang... siapa tak tahu.

Tanpa Nama berkata...

Ijazah subsidi bukan kerana kepandaian (jumlah A dalam spm). Sokong pohon baru dan bersaing. X adil terus naik. Macam kucing kurap (manusia pakai kabel)

Tanpa nama berani berkata...

kembali kpd konsep adil, meletakkan sesuatu pada tempatnya, Spm5A degree dan guru4A-3A diploma2A-1A sijil0A buruh pembantu rumah n pekerja am, sekarang degree dilacurkan dgn murah, x skor spm pun boleh ambil, manakala pekerjaan bertaraf degree pula terhad, sbb itu berlaku pengangguran, sedangkan muka bangla ngan indon yg duk susun troli dan cuci tandas d klia, spttnya kerja itu utk mereka yg 0A spm, sbb tu antara manifesto pakatan rakyat menghantar pulang pekerja asing supaya rakyat kita boleh ambil alih pekerjaan mereka, bn hanya tahu ambik pekerja asing sbb byr gaji murah dan lacurkan degree kpd rakyat tempatan utk beri harapan palsu, sedih

Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai maka takkan ada rasa tidak puas hati lagi lps ni :)

Tanpa Nama berkata...

"kalau kau guna bawah 300kW/h sebulan, tak perlu menyalak, ok? kenaikan tarif hanya kena kepada mereka yang guna lebih dari 300kW/h sebulan, dalam erti kata lain pejabat/industri/komersil atau rumah yang guna sampai 10-20hp penyaman udara dengan penggunaan 12 jam sehari saja yang akan terkesan dengan kenaikan ini. yang guna ala kadar, berhemah, tak perlu melatah".

Bangunan kilang pakai letrik, bangunan perniagaan/perdagangan pakai letrik, bangunan pejabat pakai letrik. Maka secara tak langsung kos perbelanjaan letrik bangunan2 tersebut akan meningkat sebanyak 15%. Dari situ mereka akan memindahkan beban kos letrik mereka kepada para pengguna awam dan akhirnya rakyat terpaksa menanggung kos perbelanjaan hidup harian yang membebankan. Ada faham ka.

Tanpa Nama berkata...

base otok dokleh mikir. asyik nak suh jimat jer bila naik. bab boros duit rakyat mcm dlm laporan audit ko xsuh jimat lak. ni jenis otak melayu malas mikir ke org. duk pikir perut sndiri. dok pikir susoh org kg. org hok susoh belambok lagi. xdan nak nafah mcm2 naik. minyak la, api la tol la. patu menteri duk guna alasan bodo gitu la dah berpuluh tahun masih rendah banding negara lain. xmampu jgn pakai la. mkn mknnn lain la. tapi bila syarikat TNB, IPP n lain2 umum keuntungan tahunan pelik untung belion lak. ni tol lak nak naik. ntah perjanjian natang pe tahu yg bodo blake peguam2 wak perjanjian klu kajaan xbagi naik kajaan lak kene bayar, padahal untung bilion dah. klu rugi ok la nak minta naik.

Tanpa Nama berkata...

idup BN

padang muke mung

Aku dakpe, kerajaan bri naik gaji

wakakakakka

Tanpa Nama berkata...

Kalau sijil darjah 6, srp, spm tak ada kursus setara, boleh menjawat jawatan STP dan Diploma,.....Takkan PA yg berijazah dan berpengalaman lebih 10 tahun , dinaikkan ke gred 41,....kita nak dapat ijazah mana yg dah berkahwin ni, tinggal anak bini selama 3 tahun, cuti separuh gaji atau cuti tanpa gaji, buat pinjaman PTPTN atau JPA. Kemudian balik belajar tak dapat jawatan kumpulan P&P gred 41....PA yg nak sambung belajar mesti mengikut lapuran prestasi tahunan selama 3 tahun, mohon kelulusan ketua Jabtan dan JPA. Sekarang PA berijazah dan berpengalaman kena bayar balik pinjaman pelajaran JPA dan PTPTN dsbnya... Apa yg jadi masalahnya ijazah dlm negara universiti bertaraf penyelidikan lagi......Sokong kumpulan pelaksan macam ni diserapkan ke P&P gred 41...r

Tanpa Nama berkata...

ITU LAH SEMUA BRG & PERKHIDMATAN DAH NAIK. TERKINI TARIF ELETRIK DAH NAK DINAIKKAN.

U ORG PATUT SOKONG PENAMBAHBAIKKAN SKIM & KENAIKKAN PANGKAT. JANGAN CEMBURU YG ADA IJAZAH & BERPENGALAMAN KERJA SEBAB USAHA & KETEKUNAN MEREKA

Tanpa Nama berkata...

Kembalikan degree berasaskan kepandaian, henti lacurkan degree, kesian budak2 pandai terpaksa nganggur, budak2 pandai dan skorer spm jom bersuara agar budaya rendah moral ini dihentikan

Tanpa Nama berkata...

Sudah sampainya masanya pihak JPA memberi isyarat jelas atau kata putus kepada mereka yang tidak terlibat dengan kenaikan skim 81. Kata pemutus amat bermakna kepada mereka yang skim tidak terlibat dengan kenaikan. Seandainya tidak biarlah kata TIDAK dan Sekiranya DINAIKKAN biarlah dinyatakan jelas-jelas dan bukannya seperti tarik tali dan kebur. Ini kerana penantian kata pemutus amat memeritkan mereka malah satu penyiksaan.

Sekiranya TIDAK biarlah jawapan yang rasional dan diterima pakai oleh mereka. Sekiranya akan mendapat kenaikan dan memerlukan kajian yang terperinci sila nyatakan secara berhemah sebagaimana PM selalu war-warkan TRANSFORMASI. Sepatutnya sebagai sebuah badan eksekutif pada pihak pengurusan tertinggi ( JPA ) dan CUEPACS harus peka apakah kewajaran 81 skim saja diberi nilai tambah, sedangkan skim lain diabaikan. Sepatutnya badan-badan yang diberi amanah harus memikirkan kebaikan dan keburukan atas keputusan mereka bukan bersifat individu atau keperibadian kerana ianya melibatkan kestabilan, ekonomi, keselamatan serta keutuhan imej Negara.

Secara kesimpulan Negara tidak akan menuju Negara maju jika hanya segilitir 81 SKIM yang melaksanakan tanggungjawab kepada Negara jika tiada semua skim bersatu dalam menjayakan hasrat Negara. Sebagai badan yang bertanggungjawab mereka seharusnya adil dalam semua skim supaya menjamin keharmonian Negara dan sumber kekayaan Negara dibahagi secara adil.

Tanpa Nama berkata...

Teori-teori motivasi selalu mengatakan kepuasan bekerja dapat menghasilkan prestasi yg tinggi. Tetapi teori pengharapan ini menyatakan kepuasan bekerja bukan pendorong prestasi tinggi. Apabila pekerja ataupun pengikut kita menghasilkan prestasi tinggi, sebenarnya mereka berasa puas dgn pekerjaan mereka. Ia bermaksud kepuasan bekerja bergantung kpd prestasi, manakala prestasi tidak begitu bergantung pada rasa kepuasan bekerja....TK

Tanpa Nama berkata...

Memang betul kepuasan bekerja dan prestasi bekerja dua benda yg berbeza dari segi ejaan, sebutan dan makna. Kekadang kepuasan bekerja tidak semestinya menjurus kpd prestasi cemerlang pekerja kerana ada yg puas kerana dpt relax apabila bertugas di bawah ketua yg sama2 tidak pentingkan prestasi. Cukup makan dah lah atau buat kerja pd zon selamat janji gaji dpt tiap bulan. Maka dah dpt kepuasanlah kerana tidak stres tetapi prestasi dipersoalkan.

Tanpa Nama berkata...

Yang syokknya, punch kad org tolong punchkan, balik kerja awal, cakap politik sana sini tak betul, buat tuntutan claim dan dicalonkan APC dan Dapat pulak APC, ....Contoh motivasi baik...

Tanpa Nama berkata...

Jawatan utk para pengganggur pun kerajaan tak mampu nak wujudkan. Maka kump pelaksana yg dah ada jawatan tetap dan ada ijazah tak usahlah terlalu tertekan sebab sblm mdpt ijazah tak ada jaminan akan dgn mudah dinaikkan gred kan? Naik gred bermakna ada jawatan baru yg besar tanggungjawabnya bukan masih nak buat kerja rutin biasa spt pd jawatan anda skrgn.Cth N17 naik ke N41 perlu ada jawatan baru sebelum dpt naik, bukan naik suka2 asal ada ijazah, muflis kerajaan byr gaji kelak.

Tanpa Nama berkata...

Inilah yg PA tak nak ambil pusing. Sebut bab prestasi semua diam tapi jika bab naik gaji bukan main hebat hingga ada yg cadangkan supaya gaji dan elaun kump pelaksana dan kump p&p nak dibezakan sedikit je. Jgn kerana gaji anda sikit lalu buat cdgn spt tu, apabila dah dlm kump p&p cdgkan pula spya gaji hampir dgn kumpulan jusa. Ini tamak namanya.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
Yang syokknya, punch kad org tolong punchkan, balik kerja awal, cakap politik sana sini tak betul, buat tuntutan claim dan dicalonkan APC dan Dapat pulak APC, ....Contoh motivasi baik...

Selasa, Disember 03, 2013 3:02:00 PTG

+++++++++++++++++++++

aku tiru spesis yg dpt APC tmpt aku :

ada 4 spesis :
1. APC 1 (dpt thn 2011) :hari2 dtg & balik awal , kerja hakiki 20%, 80 % bisnes online.
2. APC 2 (dpt thn 2011) : hari2 tidur tmpt keja. Kerja buat sibuk masa perlu. Selalu guna peralatan Ofis buat bisnis part time.
3. APC 3 (dpt thn 2012) : hari2 dtg lewat/balik awal. selalu lost in action. sibuk/meroyan (ala buat2 jer). 90% keja goyang pinggul. hakiki 10% shj.
4. APC 4 (dpt thn 2012) : siap ugut bos utk dpt APC. KAKI BODEK.

Tanpa Nama berkata...

10A atau 100A kah hanya prestasi akademik sahaja. Apabila dah masuk alam pekerjaan pula lain pula prestasinya iaitu prestasi kerja.Tiiada jaminan cemerlang akademik akan cemerlang pula prestasi kerjanya. Kekadang calon yg lulus biasa lebih hebat darpada yg dpt 20A. Kita ni manusia memang berbagai ragam apabila sebut pasal buat kerja.

Tanpa Nama berkata...

Kumpulan pelaksana berijazah dan berpengalaman lebih dari 10 tahun, cuti belajar, tinggal anak bini, buat pinjaman pelajaran mohon dinaikan ke gred jawatan 41 oleh kerana memandangkan Transformasi dlam perkhidmatan AWam sedang berlaku, tengoklah dgn mata hati, kelulusan darjah 6 hingga spm, dah dapat jawatan Kumpulan pelaksana kelayakan STP dan Diploma.....Jadi Tranformasi perkhidmatan Awam utk kumpulan pelaksana berijazah, berpengalaman,cuti belajar,tinggal anak bini, buat pinjaman pelajaran di naikkan kegred ajawatan 41..Tanggungjawab sudah pasti kami boleh pikul sesuai dgn kelayakan dan bidang tugas, insya-allah...utk makluman sahabat dari guru yg sama sama belajar, dah berada di gred DG 44 hingga 52 sekarang....Konsep muhasabah dan istiqomah tetap ada dlm kumpulan kami....TK

Tanpa Nama berkata...

Memang betul kata saudara, dimana2 jabatan PA buruk PA ni pasti ada. Seolah2 memang dah cara PA malaysia bukan jepun atau org barat. Tapi memang patut pun, kerana wawasan negara kita pun ada nyatakan kita akan maju ikut acuan dan pandangan sendiri, memang awal2 dah tau rakyat kita takkan maju spt negara lain. PA kita skrg dicemari dgn org2 yg masuk dgn bantuan 'kabel'. Maka mcmmana nak maju sdgkan PA ada ada yg tak layak pegang jawatan pun ada. Mereka ni lah yg bawa tabuat buruk kpd PA secara keseluruhannya. Kerajaan harus ambil tindakan tegas terhadap PA yg tidak bertanggubgjawab dlm prngambilan pegawai baru ni.

Tanpa Nama berkata...

Sesuatu cadangan yg sukar dijadikan kenyataan. TAPI NAIK SAJALAH TANGGA TU SENDIRI, SAMA2 KITA ADA KAKI.

Tanpa Nama berkata...

10A atau 100A kah hanya prestasi akademik sahaja. Apabila dah masuk alam pekerjaan pula lain pula prestasinya iaitu prestasi kerja.Tiiada jaminan cemerlang akademik akan cemerlang pula prestasi kerjanya. Kekadang calon yg lulus biasa lebih hebat darpada yg dpt 20A. Kita ni manusia memang berbagai ragam apabila sebut pasal buat kerja.....SETUJU dgn sahabatt, BEST, GOOD LUCK, 'WISE THINKING PARTNER', TRANFORMASI MINDA/PARADIGM,....tk

Tanpa Nama berkata...

Kembalikan degree berasaskan kepandaian :)

Tanpa Nama berkata...

Tipu.
Tgk saja bdk2. Yg pndai kerjanya cepat dan berkualiti jawapan semua betul. Yg bodo 7, 8 kali tnjuk pun masih salah hasil x berkualitu dan mkn masa. Itulah cermin masa dorg kerja nnt.

Tanpa Nama berkata...

Astro naik harga!
Petrol naik harga!
Gula naik harga!

Sekarang letrik naik harga!

Lepas ni apa pulak?????

p/s : Elaun perumahan kakitangan kerajaan jugak tak naik-naik ...

Tanpa Nama berkata...

Syukur alhamdulillah minggu depan sain opsyen utk 81 skim yg telah PM & JPA umumkan tu.....
Terima kasih kepada Pembantu Tsdbir yang bersusah payah membantu membuat borang opsyen untik Skim G dan J....segala kerja ikhlas yang anda buat tu akan mendapat pahala ya Pembantu Tadbir kami Pembantu Pertanian serta Juruteknik mengucapkan TQ....

Tanpa Nama berkata...

Semoga menjadi kenyataan

Tanpa Nama berkata...

UMNO TERUS MAJU UNTUK RAKYAT MALAYSIA

JPA DAN CUEPACS TERUS MAJU BAWA PA KEBELAKANG
DEMI KEPENTINGAN MEREKA.

Tanpa Nama berkata...

Yg suka dok mgutuk org pn kucing kurap jgk...

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni PA tak perlu dibayar gaji memadai di beri barang keperluan asas dapur sebab kerajaan hanya nak pastikan rakyat tidak mati. Tempat tinggal boleh di mana; atas pokok, bawah jambatan pun boleh.

Tanpa Nama berkata...

good boy, jeff ooi...

mendengar perintah karpal ni budak ni. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Yg suka dok mgutuk org pn kucing kurap jgk...
Selasa, Disember 03, 2013 9:59:00 PTG
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
DUNIA DIPENGHUJUNG ZAMAN APABILA ORANG BERCAKAP BENDA YANG BENAR DIKATAKAN KUCING KURAP SEDANGKAN KEBATILAN ITU DIKATAKAN PENEGAK NEGARA.

ORANG MACAM 03, 20113 9.59PTG INI UMPAMA ANJING KURAP JALANAN. SENDAINYA BENAR JELASKAN BILAKAN MEREKA AKAN DIBERI KENAIKAN GRED DAN JIKA YA KATALAN YA JIKA TIDAK KATAKAN TIDAK. BILA YA BILA 30 NANTI ATAUPUN 1000 TAHUN NANTI.

Tanpa Nama berkata...

bukan senang nak dapat kerja macam kucing kurap ni,kena ada kabel yang kuat,goyang kaki kat pejabat cukup masa balik..tiap2 tahun gaji naik atau pun setahun 3kali dapat kenaikan gaji...yang susah pekerja swasta yang gaji tak naik,harga barang ikut kenaikan gaji 1.4 juta kucing kurap ni...

Tanpa Nama berkata...

semua staf p/a akan terasa seperti kucing kurap sebab kebanyakannya adalah adik beradik dari tok nenek,bapa saudara ,mak saudara ayah,ibu semua kerja satu jabatan..inilah yang dikatakan kabel keluarga kucing kurap...

Tanpa Nama berkata...

nak minta maaf konon...!!! tengok muka pun dah macam anjing...minta maaf pun kena paksa... macam sial je..!!! sama sial dgn Anon Disember 01, 2013 10:46:00 PTG...