SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

20 Disember 2010

KONVENSYEN TRI TAHUNAN CUEPACS KE-25 (SESI 2010-2013) PEGAWAI TERTINGGI

Media Cuepacs
17/12/2010
6.30pm



Senarai Calon yang akan bertanding Pemilihan Pegawai Tertinggi Cuepacs bagi Sesi 2010-2013 Di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya pada 21-23 Disember 2010



CALON YANG DIPERTUA


1.Haji Omar bin Haji Osman
2.Ramli bin Omar


CALON TIMBALAN YANG DIPERTUA

1. Azih bin Muda
2. Husain bin Mohd. Yasin
3. Zainal bin Ismail
4. Mat Ali bin Omar
5. Ibrahim bin Ahmad


CALON SETIAUSAHA AGONG

1. Haji Ahmad Shah bin Mohd. Zin
2. Lok Yim Pheng
3. Ku Azmi bin Ku Ibrahim



CALON TIMBALAN SETIAUSAHA AGONG


1. Adnan bin Mat
2. Abdul Rahman bin Hj. Mohd. Nordin
3. Mohd. Mazlan bin Mohd. Shaari
4. Mahamad bin Baharom
5. Kang Bee Leng



SETIAUSAHA KEWANGAN

1. Samuel Devadasan
2. Ja’apar bin Mansor


TIMBALAN SETIAUSAHA KEWANGAN

1. Mohd. Razali bin Singah
2. Azhar bin Abdul Shukur
3. Hamzah bin Masri

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

omar,,,letak je lah jawatan kau

Kumpulan P n P. berkata...

Bagi le kat orang lain Hj Omar... beri peluang orang lain membawa sesuatu perubahan. Kalau letak jawatan saya rasa anda lagi dihormati daripada jatuh tersungkur.

Tanpa Nama berkata...

Kenapalah yang dengki sangan dengan Haji tu... Kenapa kalu nak jawatan bertanding la.. Sapa menang dia dapat la. Provokasi pemilihan pemimpin cuepacs

Tanpa Nama berkata...

Najib letaklaa jawatan !!

Tanpa Nama berkata...

skim JURUTEKNIK sampai ke sudah tak diupgrade lagi....

Tanpa Nama berkata...

sapa jadi presiden pun 2 X 5 je...pi mai pi mai pun dok tang tu jugak...

isu naik gaji, skim gaji untuk veteran staf, cola, elaun dan sebagainya hanya boleh dilontar je...tapi najib tetap dengan dasar tidak ambil pedulinya...

jadi kita cuma mampu berkeluh kesah je...tak cukup gajilah..tak cukup elaunlah..tak cukup bajetlah...semua tu bukan najib ada pengalaman...

jadi, biasalah...kalau tak ada pengalaman, mana mungkin perubahan dapat dilakukan dengan cepat?

cuba najib dan sepupu dia hishamudin ada pengalaman hidup susah..mesti akan ada perubahan gaji ketara..mereka dari kecik sampai besar, duit tak pernah kering..bertambah adalah...

apa pun, biasalah...kita sabor je le..tunggu je le...

jangan mare ye...saja nak celah...

Rahman Nanyan berkata...

hairan masih ada yg menolak Umno dan BN, padahal pemimpinnya mempunyai visi yg jelas iaitu mendahulukan rakyat. Pemimpin atasan Umno sanggop berkorban apa saja demi kemajuan dan kesenangan rakyat. Cubalah berterima kasih pada Umno dan BN, jgn tertipu dakyah pembangkang kononnya barang makin mahal dan sebagainya.

Tanpa Nama berkata...

betul tu rahman..orang kita ni kalau barang naik dua tiga ringgit pun nak bising..tapi kalau beli rokok naik 10 ringgit pun diaorang beli

Tanpa Nama berkata...

Mengiktiraf peranan dan jasa kakitangan awam dengan mengkaji semula struktur gaji bermula dengan menaikkan imbuhan perguruan sebanyak RM500 sebulan setiap guru sebagai penghargaan kepada mereka


http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Program100HarijikamenangPRUKe-13/Article

Tanpa Nama berkata...

sokong pakatan rakyat

Siti Zainab berkata...

makin ramai rakyat membutakan mata dgn mengakui kata2 pembangkang daykah2 kononnya harga bgr melambung2... ish, bodoh betul la org kita ni, tu pn nk percaya

lagi2 ada PA yg tergamak cakap anwar ibrahim x bersalah, x tgk tv ke diorg tu? mmg jelas bukti anwar bersalah sampai YAB PM pun ada sebut..

Tanpa Nama berkata...

Skim juruteknik ada lantikan nya semasa Konvensyen ini, Naib Presiden dan Pen Setiausaha tak jalankan tanggunjawab jadi tak kan nak salahkan Presiden jugak...
Cuba lihat senarai siap naib presiden dan Pen su gred jawatan J...

Tanpa Nama berkata...

Heran betulla..asyik membela cikgu ja sampaikan PA lain pun terabai..ingat kami ni mcm patung ka?
Sikit2 cikgu...skit2 cikgu...mcm tak adilla mcm ni..