SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

24 Disember 2010

OMAR OSMAN PERTAHAN JAWATAN PRESIDEN CUEPACS

Berita Harian
24/12/2010



KUALA LUMPUR: Omar Osman diumumkan Presiden CUEPACS bagi sesi 2010/2013 pada pemilihannya hari ini selepas menewaskan pencabarnya, Ramli Omar, Presiden Kesatuan Kakitangan Am MARDI.

Omar mempertahankan jawatan itu untuk penggal kedua selepas memenanginya tanpa bertanding pada 2007.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Presiden BAPUK kekal jawatan! Mampos la semua PA...P.Pinang bonus dapat RM800! Negri naungan BN dapat RM500! Ni ka rakyat didahulukan???

Pergi mampos sama Presiden Omar The Bapuk dan BN!!!!

Tanpa Nama berkata...

omar jangan lupa ya...Ya betul. Pulau Pinang bawah DAP dapat bonus RM800!!!! Mari kita semua beralih kepada Pakatan Rakyat! Pergi mampos CUEPACS dan BN!

Tanpa Nama berkata...

Omar boneka kepada kepimpinan yang ada.. Azih muda ingin kan jawatan dia yang masuk bertanding. Apa lah azih akan berikan.. Omar tikam kawan dari belakang.

Tanpa Nama berkata...

Tn Hj. omar, khidmat anda sebelum ini sungguh mendukacitakan, tak sepatutnya anda terus bertanding...bagilah kepada pemimpin yg lain... teringat aku pada kisah khalifah Umar al-Khatab (tak silap aku) yang menangis apabila melihat rakyatnya yang mengerjakan haji di Mekah apabila ditanya oleh seseorang bahawa rakyatnya akan ditanya oleh Allah tentang diri mereka sahaja tetapi khalifah umar akan ditanya tanggungjawab kepada setiap rakyatnya yg sebegitu ramai yg m'gerjakan haji tersebut. so Tn. Hj omar anda akan ditanya ttg 1 juta k/tgn awam oleh Allah...berat tu...fikir2 dan renung2kan

Tanpa Nama berkata...

aku tertarik dgn keluhan ko ni...ndak pula kau mengingatkan pemimpin di atas tu..tn haji tu baru orng kecik je...jgn lupa ada orng pimpin satu malaysia....!

Tanpa Nama berkata...

Ntahlah...rasanya semua orang dah berusaha nak minta bonus dari kerajaan, tapi kalau xdapat kenapa marah pemimpin, bukan cuepacs yang pegang bajet, cuepacs minta je, kakitangan awam yang lain buat apa, yang jadi ahli kesatuan dalam 40% je, yang lain macam anjing menyalak bukit, xdapat orang kesatuan yang salah, jadilah ahli dulu, baru tau perit getir, bila dah 1.4 juta jadi ahli, baru kesatuan kuat, macam NUBE semua staff bank jadi ahli, baru tauke bank takut...fikir-fikirkan lah kakitangan awam, jangan xdapat bedal cuepacs, pemimpin politik. tapi kakitangan awam x bersatu...

Tanpa Nama berkata...

presiden ceupacs.... diharap anda dapat menjalankan tugas dengan lebih baik, teruskan perjuangan membela nasib PA. Jika kita diberi amanah maka jalankanlah amanah itu dengan sebaik-baiknya.....

Tanpa Nama berkata...

letihhhhhh....

Tanpa Nama berkata...

Tuan Presiden,Tahniah kerana terpilih sekali lagi sebagai presiden.

Disini saya ingin bertanya apakah nasib kami yang sudah lulus PTK tetapi kenaikan pangakt disamakan dengan mereka yang belum lulus PTK. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

teruskan perjuangan anda Tuan presiden tapi bantu la ketidakadilan kenaikan pangkat kami yang sudah lulus PTK ini.

Tanpa Nama berkata...

omar osman tak patut bertanding lagi. dulu mula-mula pegang jawatan, nampak garang menyinga dengan kerajaan. tapi la ni bila dah senang, dapat gelaran dan pangkat, takut menikus! nampaknya tengkuk omar osman dah kena cekak dari belakang. duduk kerusi presiden cuma jadi boneka saja. buat tutup mulut penjawat awam. masa mula-mula pelaksanaan SBPA dulu, mulut tak putus2 ucap terima kasih tak terhingga kepada pihak kerajaan. tapi bila penjawat awam semua dah kecoh, kelam kabut keluar statment nak buat piket. apa punya pemimpin la macam ni. kalau tak mampu membela nasib penjawat awam lagi, bagi la pada orang yang mampu membawa perubahan dalam perkhidmatan awam.