SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT CUEPACS

*** KUNJUNGILAH BLOGSPOT INI UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT TERKINI*** PEKERJA CEMERLANG RAKYAT SEJAHTERA***CUEPACS DI HATI KU***

15 Oktober 2010

PTK DIGANTI SISTEM PENILAIAN BARU JUN TAHUN DEPAN

Berita Harian
15/10/2010



2010/10/15
KUALA LUMPUR: Kerajaan bersetuju memansuhkan sistem Penilaian Takap Kecekapan (PTK) dan diganti dengan sistem penilaian lebih sesuai dan diterima baik penjawat awam menjelang Jun tahun depan, kata Datuk Seri Najib Razak.

Berucap membentangkan Bajet 2011 di Dewan Rakyat, Perdana Menteri berkata ia adalah usaha berterusan kerajaan bagi menyediakan kerangka penilaian yang lebih bertanggungjawab, relevan dan menyeluruh serta mengambil kira maklum balas penjawat awam.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

paling kedekut...........

Tanpa Nama berkata...

terima kasih pak najib

Tanpa Nama berkata...

bagaimana dengan penjawat awan yang telah cemerlang PTK,tahun 2009 dan 2010,tetapi belum dinaikkan gaji ke aras yang sepatutnya pada tahun 2010...
minta penjelasan...

Tanpa Nama berkata...

PA asyik dok kena kelentong memanjang... korang tak sedar lg ka????

Tanpa Nama berkata...

Penilaian Tahap Kecekapan (PTK) akan diganti dengan sistem penilaian baru iaitu Penilaian Tahap Mengampu (PTM)....

Tanpa Nama berkata...

terima kasih kerana hapuskan PTK.Diharap gantinya tidak membebankan lg PA.Gj xnaik, elaun xtmbh, cola x selaras n bonus pun xdpt...sedih sgt2.

Tanpa Nama berkata...

bonus xdpt2...........

Tanpa Nama berkata...

Kalau bab penilaian ni...baik tak pakai sistem,sebab selagi dinilai oleh pihak atasan, siapa yang pandai mengampu walaupun hari-hari ponteng keja...tetap mendapat markah yang tinggi...percayalah...

Tanpa Nama berkata...

Ali mamak ,

Guru kafa asyik naik elaun tapi budak-budak yang diajar masih juga buta agama , kena jugaaa hantar kat ABIM atau pondok untuk tambahan ilmu....

Tanpa Nama berkata...

Ali Kong,
selepas ini orang kampung akan bercakaran sesama sendiri untuk menjadi tok iman atau tok penghulu atau tuairumah , maklum sajalah elaun naik.....heee

Tanpa Nama berkata...

Bajet 2011 - Belanjawan Rosmah Mansor....

Tanpa Nama berkata...

kerja dah 27 tahun , tak pernah cemerlang . Kerja tak pernah mengular. Tapi lepas ini aku nak mengular cemerlang tak dapat , pangkat tak naik ...bonus pun tak ada....